Clipper17 Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Har problemer med at bilen er blitt mer og mer vinglete på veien. Har ingen slark i lenker, kuler eller stag framme, har byttet alle demperne, men er fremdeles vinglete, spesielt ved litt ujevn vei og ved svake langvarige kurver i veien. Føles litt " løs i fisken" rett og slett, og må "ratte" mye. Kan dette være noe i bakstillingen, tips om hvilke/hvordan jeg kan sjekke div stag og foringer, mottas med stor takk! Quote
Davor Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Hvordan er dekka på bilen?Jeg har en 2005 modell og den er meget ustabil når dekka er slitt.Spesielt hvis sidene på dekkene er slitt vil det spore mye hvis veien er sporete. Quote
Clipper17 Posted June 27, 2016 Author Posted June 27, 2016 Hvordan er dekka på bilen?Jeg har en 2005 modell og den er meget ustabil når dekka er slitt.Spesielt hvis sidene på dekkene er slitt vil det spore mye hvis veien er sporete. Dekkene er kjørt ca 15000 km og har bra mønster ennå, nokian hakka blue kjøpt i fjor vår. Tror ikke det ligger der, men kan prøve med litt mer luft å se om det endrer noe. Quote
jan1 Posted June 28, 2016 Posted June 28, 2016 kamber og spissing er ok? min ble bedre etter just Quote
Rudi Posted July 2, 2016 Posted July 2, 2016 211 er følsom på hjulstilling! 4hjulskontroll om det ikke er slark noe sted. Lufttrykk? Dekk er og følsomt etter min mening på 211. Bytta dekk bak til annet merke nå selv og min er mindre bra å kjøre i skarpe kurver enn den var. Quote
Recommended Posts