marvoc Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Hei. Har da fått meg "ny" familiebil i hus en W210 E320 4Matic . Lengste bilen jeg har hatt i forhold til den minste som var en Smart. Men nå har jeg noen spørsmål. Først vil jeg gjerne vite hvordan jeg kan vå ut denne oppbevaringsboksen mellom original spiller og askebeger. da jeg gjerne vil ha spilleren der. Da det er skjerm på min. Neste ting. Hvordan for jeg spilleren til og virke?. Har iso kontakt etc. Men det skjer liksom ikke noe. Om noen i Rogaland/stavanger sandnes er flink og vil hjelpe en kommende familiefar så er det bare og hyle ut. Om noen kanskje også har gode priser på verksted eller har noen felger med greier dekk si gjerne fra. Må nok ha en 4-hjuls kontroll. Quote
tommern57 Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Først må du opp med den sorte ramma rundt gearspaken. (skal rett opp) Så åpner du askebeger og tar tak i framkant av den plata rundt gearspaken og lirker den rett opp. (plugger under avh. av utstyr.) Så er det to skruer mellom askebeger og gear som må ut. Da er askebeger løst og kan lirkes ut. (plugg undersiden). Så stikker du hånda inn under rommet du skal ha ut, og på baksiden i midten er det to fliker som stikker ut. Den nedre skal ned og den øvre presses litt opp, så sklir hele boksen ut. Vanlig når man ettermonterer vanlige spillere i 210 er å ta pluss ifra plugger på lighter for å få det til å virke. Quote
tommern57 Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Rettelse, ny feil følger Jeg sjekka her og det er bare en flik (låsehake) oppe og den skal trykkes NED for å ta det ut. Quote
marvoc Posted June 28, 2016 Author Posted June 28, 2016 Fikk fiksa det Så nå er fruen fornøyd fordi vi har musikk igjen. Og barnet blir fornøyd når det etterhvert for bruk for film i bilen Quote
Recommended Posts