Mats96 Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Hei synes w124 har fryktelig dårlige lys tenkte å få meg bedre fjærnlys ser at mange bilen på veiene har fått seg sånn kraftig lysplanke hvordan er dette å montere på en w124 ? Quote
FrodeS Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Hei synes w124 har fryktelig dårlige lys tenkte å få meg bedre fjærnlys ser at mange bilen på veiene har fått seg sånn kraftig lysplanke hvordan er dette å montere på en w124 ? Det er mye du kan gjøre for å få bra lys uten å ødelegge fronten på bilen. - Gode reflektorer i lampene (de blir gjerne slitne etter hvert). - Økt ladespenning. Minimum 14,3V. Gjerne mer. - 500-Glass. Da "mister" du tåkelysene, og får ekstra fjernlys i stedet. Kan gjerne dytte xenon i de ekstra fjernlysene. Led-barer ville jeg unngått. Mye lys, i hytt og pine vanligvis. Quote
Mats96 Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 Høres ut som en god ide så slipper jeg å ødelegge en så flott front Quote
KjetilP Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Enig med Frode angående LED barer. Det er som regel blanding av LED pærer på de som sprer lysbildet og lyser rett fram. De som sprer har for mye fokus foran bilen slik at det blir slitsomt å kjøre med de i lengden. Mest egnet til arbeidslys spør du meg. Også ser det ikke pent ut. Hvertfall ikke på en 124. Quote
Recommended Posts