pulver Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Heisann og god lørdagsmorgen folkens Sitter her med papirene etter EU. Ikke så galt lesning,men noe måtte byttes, bl.a fjærene forran da begge var knekkt. Jeg vurderer å sette på Avangarde-fjærer. Ser disse er 21 mm lavere og 0.5 mm tykkere yttre diameter enn orginalfjærene. Vil disse passe? Å vil kjørekomforten endres noe kontra Classic/Eleganse? Framakslingen det er snakk om her. Det som er litt mer bekymringsfullt var korrosjon på bremserørene bak og fram til forbi dieseltanken begge sider. Er dette noe man kan få kjøpt færdig og hvor er"skjøtepunktet"? Er en 2001 mod E-klasse W210, 220 CDI det er snakk om her Quote
Megaoctane Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Du bør da skifte alle 4 fjær må du ikke? Den blir lavere og stivere. Vil ligge bedre i svinger etc. Quote
pulver Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 Jo,æ ser at æ hellst bør skifte aille 4 fjæren. Men vil Avantgarde fjære passe på min bil,el må det andre dæmpera t også? Litt"stuke"e da kledelig på en E-klasse syns nu æ Quote
Tor Anton Posted June 26, 2016 Posted June 26, 2016 Det er andre dempere på avantgarde. Å jeg trur du må bytte de da demperveien er veldig kort på 210dempere. Selv tror jeg det blir dyrt å kjøpe 4 fjører og dempere, et senkesett pleier å være en del billigere. Det har ligget ett til w210 på finn til ca 2000(tipper du ihvertfall får det for det) med justerbare skåler slik at du kan få den høyden du vil. Ikke forveksle det med det til clk om du leter på finn Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
pulver Posted June 26, 2016 Author Posted June 26, 2016 Tusen takk for svar. Da hold æ mæ t d orginale æ Quote
Recommended Posts