utklev Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Hei, det har dukket opp et "nytt" tegn i combiinsteument mitt det er en bil med en runding liksom. Noen som vet hva dette er? symvolet er til høyre for kaffekoppen på den nederste delen av displayet Quote
utklev Posted June 24, 2016 Author Posted June 24, 2016 Står det ikke i instruksjonsboka? Finner det ikke der nei😢 Quote
utklev Posted June 24, 2016 Author Posted June 24, 2016 Står det ikke i instruksjonsboka? Finner det ikke der nei😢 Quote
MB JON Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Bil med skilt ved siden av er Speed limit - Speed Limit Assist is available and the warning function is switched on in the on-board computer Viser et skilt med hastighet i displayet også. Gå inn her: http://www4.mercedes-benz.com/manual-cars/ba/cars/w212/en/manual_base.shtml Velg 'Driving and parking' - deretter 'Driving systems' deretter speed limit assist Quote
Megaoctane Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Denne leser trafikkskilt og skal vise det i displayet når du kjører. Quote
utklev Posted June 25, 2016 Author Posted June 25, 2016 Noen som vet hva den P som er under kaffekoppen er da? Skjønner ikke noe jeg. Så fort jeg kol til Danmark kom det mye mer opp Quote
tommern57 Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Tipper det betyr at du har fått så mye kaffe at det er på tide å pisse #storebrorserdeg Quote
Megaoctane Posted June 25, 2016 Posted June 25, 2016 Den P står for parkeringsassistanse. Hvis du kjører sakte forbi en åpen parkeringsluke, så vil det vises en pil ved siden av P symbolet. Sett i Revers og da kommer det opp en melding som sier trykk OK knappen på rattet hvis bilen skal hjelpe deg. Din bil har ikke auto parkering så den vil vise hvor store rattutslag du må gjøre og når du må rygge og kjøre frem etc. Hvis du vil at den skal hjelpe deg på venstre siden så må du blinke til venstre mens du sakte kjører forbi en luke. Da hjelper den deg på venstre side også. Quote
Recommended Posts