Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nyankommet godbil på gårdsplassen.. :)

Det ble en 2009 GL450 CDI som er lettere modifisert med GL 550 front- og bakfanger, AMG skjermbreddere, nyere AMG felger, Brabus takspoiler m.m.

2016-06-17%2007.52.36_zpsz1am4ehp.jpg

Hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg henter ut utstyrslista i tekst-form fra EPC så kommer den snart her også. Er litt for klønete å skrive den ut til en PDF-fil og legge ved det.. :)

Hvis man ser godt etter i sidedøra på GL'en så ser man speilbildet av bakenden på den som snart skal forlate gårdsplassen, en 2007 E320 CDI 4Matic.. Snufs. :)

Posted

Ajaj, snasen bil.

Kunne gått hatt en sånn, kjenner jeg :-)

Takk takk.. Det er helt greit med drag i den kan du si, til uka skal vi prøve den foran Knaus'en.

Du bor jo så nærme at sjansen for at du møter den i trafikken i området er stor, med eller uten vogn bak.. :) Men det er ikke sikkert at det er jeg som sitter bak rattet siden bilen kommer til å gå mest som konebil da jeg til daglig (snart) kjører batteribil til og fra togstasjonen på 'Verket, men skulle du møte en slik en med AE først i skiltet så er det bare å vinke. :)