Frode Sørensen Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Nyankommet godbil på gårdsplassen.. Det ble en 2009 GL450 CDI som er lettere modifisert med GL 550 front- og bakfanger, AMG skjermbreddere, nyere AMG felger, Brabus takspoiler m.m. Hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg henter ut utstyrslista i tekst-form fra EPC så kommer den snart her også. Er litt for klønete å skrive den ut til en PDF-fil og legge ved det.. Hvis man ser godt etter i sidedøra på GL'en så ser man speilbildet av bakenden på den som snart skal forlate gårdsplassen, en 2007 E320 CDI 4Matic.. Snufs. Quote
FrodeS Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Ajaj, snasen bil. Kunne gått hatt en sånn, kjenner jeg Quote
Frode Sørensen Posted June 23, 2016 Author Posted June 23, 2016 Ajaj, snasen bil. Kunne gått hatt en sånn, kjenner jeg Takk takk.. Det er helt greit med drag i den kan du si, til uka skal vi prøve den foran Knaus'en. Du bor jo så nærme at sjansen for at du møter den i trafikken i området er stor, med eller uten vogn bak.. Men det er ikke sikkert at det er jeg som sitter bak rattet siden bilen kommer til å gå mest som konebil da jeg til daglig (snart) kjører batteribil til og fra togstasjonen på 'Verket, men skulle du møte en slik en med AE først i skiltet så er det bare å vinke. Quote
Davor Posted June 23, 2016 Posted June 23, 2016 Flott bil,denne står på toppen av lista som neste bil. Quote
Recommended Posts