Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei

Har vært en passiv "kikker" her inne til tider , mange flotte biler og bilder av prosjekter , Liker mange av dem veldig godt.

Tenkte da jeg skulle legge ut bilde av mine 2 daglige stjerne slitere. Har mye glede av dem. Så her er noen bilder for dem som liker bilder.

20160408_115522.jpg

slk2.jpg

AMG3.jpg

begge.jpg

Lydbilde på disse 2 liker jeg veldig godt... :D :D

Håper bildene faller i smak...

Rune.

Posted

heysann der :)

takk for bilder.Kanon biler det der.

Har alltid vert fan av begge disse to bilene...og bare synes at interiøret i CLS er helt fantaastisk fint

velkommen forresten :)Det er bare å få ut noe mer detalj bilder..og kanskje ting du syssler med på bilene :)

Posted

heysann der :)

takk for bilder.Kanon biler det der.

Har alltid vert fan av begge disse to bilene...og bare synes at interiøret i CLS er helt fantaastisk fint

velkommen forresten :)Det er bare å få ut noe mer detalj bilder..og kanskje ting du syssler med på bilene :)

Hei igjen og takk.

Av slk liker jeg best r171, synes denne ser mest sportslig ut, vurderte en stund sl55 mensybes ble for lik cls`en, desutten er slk`morsom å kjøre, synes nå jeg.

Interiøret i cls liker jeg også, synes egentlig denne bilen kler lyst interiør bedre enn mørkt, gir en bedre følse av og være større og ikke så mørkt.

Skal se om jeg finner mer bilder etter hvert, Jeg er litt opptatt av å prøve å holde bilene mest mulig "orginale", det lille som gjort ut er lett å sette tilbake.. Har fått innstalert hva bilene mine har manglet av exstra utstyr hos MBenzNL

Som denne på slk`en.. Bilen fremstår som mer slik den burde vært solgt som en AMG bil..

skinn.jpg

Har sett på din bil/innlegg, voldsomt engasjemet du har i din bil. Kjempeflott

Posted

Vet ikke om det er bare meg, men har problem med å se bildene. Har prøvd flere ganger, men har så langt kun fått opp det første bildet.

Hei

Sitter på jobb, annen pc hjemme , men ser bilder her , så da vet jeg ikke  :shock:

• 1 month later...
  • 3 weeks later...