Jonas94 Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Hørt flere som har plagdes med å bytte øvre bærearm på høyre side på 210 opg 202, så når jeg igår kveld skulle bytte den, så tengte jeg å ta bilder så hvis noen andre skal gjøre jobben så kanskje de får litt hjelp av denne tråden Løsne mutra Ta bort luftfilterboksen og løsne skruen her. Så kommer det moro'e med jobben, holde igjen mutra på andre siden av bolten. Jeg valgte å skru løs "varmeapparat krana?" for å få litt bedre plass. Trodde jeg hadde mulighet til å komme til ved å åpne lokket til hjernene, men det gjorde det ikke. Her ser dere så vidt enden av bolten. Løsnet mutra. For å komme til mutra, måtte jeg bøye en 16mm. Dra ut bolten og ta ut bærearma. Ny og gammel bærearm. Montert. Film av den gamle. Ble mye mindre sporing etter byttet Quote
tommern57 Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Jeg gjorde akkurat som du sjøl, så jeg skal ikke hovere, Men sjekk merka område på bildet NB gjelder kun høyre side Quote
Jonas94 Posted June 18, 2016 Author Posted June 18, 2016 haha, jaja... har byttet den nå, men greit for de andre som skal bytte å vite det:) Er det samme på w202? Quote
Jolarsen Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 Jeg gjorde akkurat som du sjøl, så jeg skal ikke hovere, Men sjekk merka område på bildet NB gjelder kun høyre side Dette forundra jeg meg lenge over når jeg skifta på min.. Tenkte at det skulla liksom vært ei slik luke der! Jeg skifta på venstre side, så jeg var ikke så heldig. Snedig patent at de ikke gjorde det likt på begge sider. Quote
tommern57 Posted June 18, 2016 Posted June 18, 2016 På venstre side er det jo greit å komme til ved bremseservoen Quote
Jolarsen Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 På venstre side er det jo greit å komme til ved bremseservoen Greit og greit, fru Blom.. Var ikke mye enig i det da jeg holdt på! Quote
tommern57 Posted June 22, 2016 Posted June 22, 2016 Du får kjøpe en av modellene med liten motor og mye plass, som oss andre. Quote
Recommended Posts