Jump to content

Klassisk Becker med moderne teknikk.

Recommended Posts

Posted

For ikke å spore av Tores kjøpstråd lager jeg en ny en her.  :)

De fleste av oss med eldre biler har opplevd dette dillemmaet. Den originale radio/kasettspilleren fyller ikke våre krav, og en moderne glorete bilstereo blir et alvorlig stilbrudd i et klassisk bilinteriør. Becker, som har levert bilunderholdning til Mercedes siden tidenes morgen har nå en løsning på dette. I noe som ved første øyenkast ser ut som den legendariske Mexico-modellen fra 60-tallet finner man en moderne radio med navigasjon, bluetooth handsfree og tilkoblingsmulighet for ipod og andre digitale lydkilder.

460px-becker-mexico-old.jpg

Vidunderet koster ca 1500 Euro i Tyskland.

Posted
:shock: Da skulle jeg hatt "rimelig grom" gammal bil,for å kjøpt den der. Men ett utmerket valg,hvis man har ett "smykke" som begynner å dra på årene. 8)
Posted

I følge ene bladet jeg leste her, så skulle den ligge på 1700 euro også.. Så 12500 nok blir jo da ikke så ille heheh

Men for stereo... så skal bilen jaggu være grom også..

Posted

Med tanke på at dette er et topp kvaliktetsprodukt og at den har både navigasjon, handsfree og tilkobling for digitale musikkspillere synes jeg ikke prisen var ille. Kjøper jeg bil som tidsmessig passer til designet kjøper jeg en tvert. :D

Noen som har en pent brukt pagode å selge rimelig?

• 5 weeks later...
  • 8 years later...
Posted

DAB er grunnen til at dem er så billige. Må få solgt dem ut før dem kommer med DAB. Det er nesten bedre å kjøpe seg en litt mer moderne man kan gjemme bort i stede for å kjøpe en så dyr spiller. Man får jo moderne DAB til rundt 1500,-, og man kan jo beholde en eldre spiller, og heller gjemme den nye DAB radioen. Kanskje begrenset hvor man kan hjemme dem, men er man litt kreativ, så går det bra. Inni hanskerommet har jeg sett flere har montert disse blant annet.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...