Jump to content

Recommended Posts

Posted

jeg har kjøpt min første mb men har et problem med at bilen ikke liker regn/foktighet. Den går lavt på tomgang når du prøver å starte den uten gass ca 100—200omd. Og dør ut. Og noen ganger så holdern alt for høyt turtall alt fra 1500—4000omd. Bilen funker bra når det er tørt å fint vær. Første gang det skjedde døde den ut i kryss osv for ca 3uker siden i dag når jeg kjørte med den så holdte den gassen som om du hadde på cruice kontrollen.

Første gangen problemet oppstod rensa jeg spjeldhuset å gikk over det elektriske fant ikke noe problrmer men so at staget til cruice kontrollen ikke var på tidligere eier sa den ikke funka lenger men etter jeg satt på den funka det. Kan problemet ligge i cruice kontrollen ettersom den ikke var på?

Håper på gode svar. Har mekanisk utdannelse og gått bilmekaniker linja så har litt kunnskap men er fortsatt under opplæring i mine øyne er jo bare en liten guttevalp på 19 år. Ny i forumet så unnskyld vis dette innlegget er på feil plass.

Posted

De er kjent for å få dårlig isolasjon på hele ledningsnett til motoren etter hvert. Let meget forsiktig etter sprekker under sammensurringen av ledningene.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk