vespa91 Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Har en CLK w209 som ikke vil kjøre starter når jeg vrir på nøkkelen. Låse opp og igjen dører funker. Det gjør vel omtrent alt elektrisk også. Nøkkel kan vries i stilling 1 og 2 og alle lys i instrumentpanel lyser som de skal. Men når du vrir i start-posisjon, er det ikke noe som skjer. Helt dødt i startrele. Har prøvd å bytte relé uten hell. Sjekket alle sikringer. Prøvde å koble 12v inn direkte på startrele, å da starter motoren. Virker som relé ikke får noe styrestrøm. Har i dag prøvd å sette inn en SAM fra bil som virker, uten at dette hjelper. Star diagnose får heller ikke opp noen feilkoder...... Noen som kan ha noen formening her??? Quote
Tor Anton Posted June 16, 2016 Posted June 16, 2016 Har du prøvd flere nøkler ? Hvis du tar nøkkel i pos 3 å holder den der mens du vrikker på den da? På min 210 er det byttet tenningslås. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Recommended Posts