gr8pics Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Prøver å spare xenon lampene ved å bruke auto lys, men når den skrur av på dagen er det ingenting, men det skal vel alltid være min parklys iht loven? Finnes det noen måte slik at park lys alltid er på? Evt lage en løsning med kurvelysene slik de nye bilene med rdl har, som switcher automatisk mellom rdl og hoved? Hvor sitter forresten lyssensoren hen? Opplever at kjørelys kommer på også i sterkt solskinn Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
slippern Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Lyssensoren på min 06 modell sitter sammens med regnsensoren øverst på frontruta.. Leitet som en gal etter den her om dagen når jeg skulle teste coming/leaving home funksjonen, ble både teip å papp på en del sensorer Quote
Sven Håkon Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Loven tilsier vel at man skal ha nærlys tent, men det er uansett mulig å kun ha parklys tent ved hjelp av lysbryteren. Quote
Recommended Posts