Innokentij Posted June 14, 2016 Posted June 14, 2016 Vel jeg så på en video hvordan du setter i et nytt filter for kabinen og tok ut hanskerommet men det var ingen filter der. Har MB E230 1997 W210 modell sedan uten AC. Tips? Edit: Etter å ha lest på nettet så ser det ut som det ut som min type MB har kun filteret under hanskerommet. Case closed men mindre noen andre vet bedre. Her er hvordan det ser ut på min bil. Her er hvordan det skulle se ut i følge guiden Quote
E_S Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Det bildet fra bilen med beige dashbord er fra biler med klimaautomatikk (eller hva det heter, det med knapper og display). Biler med to skruknotter, temperaturhjul og knapper i midten har ikke noe filter der. Disse bilene har kun filter oppunder. Videoen her forklarer veldig greit hvordan man skifter om du klarer å forstå et par tyske enkle setninger: Quote
Thomas Madsen Posted June 15, 2016 Posted June 15, 2016 Du må nok stikke hue helt inn i fotbrønnen og se oppover. Du bør har plass til 2 filter oppi der Quote
Recommended Posts