CHARLIE Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Dette visste jeg ikke fantes! Avtagbar stjerne Annonsen på Finn; http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8932165&sid=13aXeREcZF361912&pos=27&tot=309
ØHN Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Avtagbar stjerne har vært omtalt på "freaken" tidligere Lurer på om jeg egentlig hadde benyttet meg av muligheten i praksis. Jeg gidder aldri å ta av fronten på CD-spilleren inni bilen heller...
Jørn Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Var sikker på at du hadde slike stjerner på "alle" bilene dine jeg Charlie???
CHARLIE Posted January 1, 2007 Author Posted January 1, 2007 Var sikker på at du hadde slike stjerner på "alle" bilene dine jeg Charlie??? Jeg nei!! Visste virkelig ikke at det fantes en gang! Dessuten er jo stjernene blitt så billige å kjøpe. Sist gang jeg kjøpte, så lå de bare på en drøy hundrelapp. Forøvrig veldig hyggelig å se at du ØHN også er aktiv på MBE forumet igjen
ØHN Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Forøvrig veldig hyggelig å se at du ØHN også er aktiv på MBE forumet igjen Trivelig Charlie! Godt nytt år til deg og dine
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now