aanes97 Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 hei, har problemer med parkering sensorene på min W210, hvis jeg aktiverer parksensorene blir det en varselyd og det blir lys i displayene og etter ca 20 sec slår de seg av. etter det jeg har hørt betyr dette at en eller flere senorer kan være gådd. og nå lurer jeg på om det går ant og måle seg fram til hvilken som er gåen og muligens koble/laske, seg forbi for og få dette til og fungere. mange sier disse er serie koblet, går det da ant og måle på den siste sensoren for og se om det i det hele tatt er noen i den rekken på fangeren som er ødelakt? Takk for svar på forhånd MVH Thomas Quote
tommern57 Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Hvis du tar av fanger og ser på sensorer, så er den/de som "buler" i gummikroppen 95% sikkert den/de som er gått. Du skjønner hva jeg mener når du ser på de. Quote
aanes97 Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 okei då ska e plokk a bakfangarn å sjik Takk ska du ha! Quote
aanes97 Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 fant ingen så bulæ mæn fant ein så va sprekk i. kan dæ ha nå å sei ? Quote
tommern57 Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Det kan fort komme fukt inn da, ja. Ser alle skikkelig firkanta ut i gummien? Quote
tommern57 Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Javel, de er fikanta i kroppen på facelift. Quote
aanes97 Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Åja.. Næi e får vel sjå om e finn nå måte å mål dæ på .. Veit du om dæ e nå spesifikk diagnoseutstyr før å kobbel se på å finn ut ke dæ e feil hænne på kretsn å kor man evt koblæ se på hænne mæ dæ? Quote
Recommended Posts