Ben Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Har et lite problem. Vacuumpumpa reagerer med bryter innvendig. Ikke fra nøkkel. Hva kan det være? Quote
FrodeS Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Har et lite problem. Vacuumpumpa reagerer med bryter innvendig. Ikke fra nøkkel. Hva kan det være? Hei. Hvis folk skal ha mulighet til å hjelpe deg, så vil jeg anbefale: 1. Post på riktig sted (jeg flytter til teknisk). 2. Skriv hva slags bil det er. 3. Skriv hvilken vakuumpumpe det er snakk om, det kan være flere. 4. Skriv hvilken knapp du mener 5. Skriv hva du mener med "reagerer utvendig". Quote
Ben Posted June 14, 2016 Author Posted June 14, 2016 Beklager mitt ufullstendige spørsmål. Er problem å låse dører med fjernkontroll på nøkkel. Må krype inni bilen fra passasjersiden og låse alle dører og til slutt låse passasjerdør med nøkkelen. Bryter for å låse alle dører inne; virker. Pumpa ligger under gulvet hs bak, under setet. En mindre Boschpumpe, på s124 1994 mod 300TD. Mvh Bjørn Quote
Ben Posted July 25, 2016 Author Posted July 25, 2016 Beklager mitt ufullstendige spørsmål. Er problem å låse dører med fjernkontroll på nøkkel. Må krype inni bilen fra passasjersiden og låse alle dører og til slutt låse passasjerdør med nøkkelen. Bryter for å låse alle dører inne; virker. Pumpa ligger under gulvet hs bak, under setet. En mindre Boschpumpe, på s124 1994 mod 300TD. Mvh Bjørn : Noen som veit? Quote
Jafo Posted July 27, 2016 Posted July 27, 2016 Høres vel kanskje mer ut som et elektrisk problem med den trådløse mottageren (eller senderen) enn vacumpumpe? Skjer det noe når du trykker på låseknappen på fjernkontrollen? Hvis ikke, har du flere nøkler? Opp/igjenlåsing med bryteren fungerer OK (altså normal fart/lyd)? Quote
Marevan Posted July 27, 2016 Posted July 27, 2016 Nytt batteri, lodde på knappen på kortet i nøkkelen, og så en resync pleier å gjøre susen. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Ben Posted August 1, 2016 Author Posted August 1, 2016 Hei. Skjer ingenting når jeg trykker på nøkkelen. Forrige eier hadde skiftet batteri i nøkkelen. Men tror kanskje jeg må sjekke det. Har kun en nøkkel. Opplåsing/låsing går flott med bryter mellom setene men alle dørene låser seg ikke når låsetappen blir trykket ned i en av dørene. Kan verksted vhja feilkode finne feilen? Takk for svar. Quote
Recommended Posts