gr8pics Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Trodde det skulle være enkelt, men når den ikke løsner fra 90kg rå muskelkraft, regner jeg med det er en hemmelig kombinasjon her? Quote
tommern57 Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Har du nappa ut lista som går opp til begge dører og sett om det er klips under de? Quote
Sven Håkon Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Såvidt jeg husker er det slik: 1. Ta av filtlister rundt døråpningene foran og bak 2. Løft de innerste terskellistene i plast rett opp ved B-stolpen, trekk dem ut av mothaken i andre enden 3. Vipp ut klipsene i for- og bakkant av B-stolpen (gul øverst, resten er metallfargede) fra karosseriet Montering skjer i motsatt rekkefølge - merk at du må få på plass grepet for beltejustering, fort gjort å bomme på dette! Quote
gr8pics Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 Sorry, mente D stoplen? Den på høyre side av frontruta. Var vist bare å bruke litt mer makt, da kom den Quote
tommern57 Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Den stolpen mellom frotrute od frramdør heter A-stolpe. Og så er det bcd bakover Quote
Christian Sørensen Posted July 31, 2016 Posted July 31, 2016 Hviordan bil er dette på? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Quote
Recommended Posts