gr8pics Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Er det vanskelig å komme til denne switchen/kabelen? Evt hvilke kabel er det, eller hvordan er det enklest å koble til dette? Quote
tommern57 Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Hvorfor skal du ha noe switch? Er det ikke bare å ta power til kamera fra ryggelyset? Quote
gr8pics Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 Trenger bare å koble til et sted hvor kameraet vet når bilen er i revers jeg, så rygge guiden aktiveres. Må vel være enklere å koble via girspak en å begynne å dra kabel helt til baklysene? Quote
Christian Sørensen Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Skal du ha ryggekamera så benytt sgrøm fra ryggelyset. Det var det jeg gjorde på min bil. Så når jeg setter bilen min o revers så tenner kameraet også Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Quote
Eirik Tømmerås Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Disse bilene har canbus som forvandler datasignalet fra ryggelysbryteren til 12 v spenning i en slave i bagasjerommet. Så som det sies her, ta strømmen fra ryggelyset. Quote
Recommended Posts