gr8pics Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Det "askebegeret" eller der hvor noen har cd skifter, den el luka sluttet plutselig å virke etter å ha montert nytt stereo annlegg, alt annet på panelet, setvarmer, esp, hazard osv virker. Hva har skjedd, er det en egen sikring for denne? Quote
KennethJ Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Den luka styres vel av original spiller mener jeg.. Quote
gr8pics Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 Hæ, styres av spiller? høres jo helt kokko ut, bruker jo aldri spilleren til å åpne den, men sølvknappen på fronten, ville vært rart om jeg plutselig ikke kan åpne den uten spilleren? Quote
Sven Håkon Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 Den funker ikke uten original spiller, nei.. Quote
gr8pics Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 I all verdens land, er det andre ting på bilen som også slutter å funke uten org spiller eller? Må da kunne gå an å koble om dette? Har brukt 13000 på ny spiller idag. Quote
Eirik Tømmerås Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Du blir fort vant til at den ikke virker. Virker ikke på min heller etter at jeg monterte Comand NTG 2.5 Quote
gr8pics Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 Hvordan får jeg ut det som ligger inni der, demontere nye anlegget og reinstallere det gamle og så reinstallere det nye igjen? Hvilken premieidiot har laget et slikt system? Quote
Sven Håkon Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Jeg mener å ha sett en modul som skal få den i gang igjen, spesielt beregnet for ettermontering av NTG2.5 i eldre biler. Quote
Eirik Tømmerås Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Jeg mener å ha sett en modul som skal få den i gang igjen, spesielt beregnet for ettermontering av NTG2.5 i eldre biler. Det mener jeg og å ha sett, men finner den ikke igjen. Quote
gr8pics Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 Ja, må jo være mulig å få til dette, vi er vel sikkert ikke de første Skal høre med Strømmen bilradio, de monterer haugevis av slike anlegg, og må ha fått spørsmål fra kunder når de får igjen bilen sin... Quote
Eirik Tømmerås Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Hæ, styres av spiller? høres jo helt kokko ut, bruker jo aldri spilleren til å åpne den, men sølvknappen på fronten, ville vært rart om jeg plutselig ikke kan åpne den uten spilleren? Er ikke så veldig kokko. Da denne luken jo i utgangspunktet er laget for å skjule cd-skifteren. Quote
gr8pics Posted June 9, 2016 Author Posted June 9, 2016 Hæ, styres av spiller? høres jo helt kokko ut, bruker jo aldri spilleren til å åpne den, men sølvknappen på fronten, ville vært rart om jeg plutselig ikke kan åpne den uten spilleren? Er ikke så veldig kokko. Da denne luken jo i utgangspunktet er laget for å skjule cd-skifteren. Rart at jeg kunne styre denne med direkte knappen tom når tenninga var av da, ingen knapper på min Audio 20 som åpnet denne iaf, litt selvmotsigende løsning, når det som alternativ er blitt "innredet" som oppbevarings rom, da burde den også kunne betjenes uavhengig. Quote
KennethJ Posted June 9, 2016 Posted June 9, 2016 Det er ingen av spillerne som har egen knapp for å betjene denne luka, den går med den knappen på luka uansett. Men i en moderne bil er alt koblet til en styringsenhet, inkludert denne luka.. Det er styringsenheter over alt i bilen din, og de henger sammen på de merkeligste måter. Bare vent til du får problemer med lyssensoren og finner ut at du må bytte innvendig taklampe foran for å få den i orden igjen (Innvendig taklampe foran er nemlig også en styringsenhet) Quote
slippern Posted June 10, 2016 Posted June 10, 2016 Denne knappen styres av spilleren / forsterkeren bake i bagasjerommet, samme gjelder klokken i dashbordet.. Fikk samme problemet når jeg byttet til uoriginal spiller. Det jeg tror man kan gjøre for å få disse to tingene til og fungere igjen er og programmere bilen om til og tru den har en Audio20 spiller... Da får man iallefall klokkejusterings valget i instrumentpanelet. Edit: Så nå at trådstarter hadde Audio20.. Quote
gr8pics Posted June 10, 2016 Author Posted June 10, 2016 Ja, hvordan programerer man om dette da? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Recommended Posts