Jump to content

Recommended Posts

Posted

Det "askebegeret" eller der hvor noen har cd skifter, den el luka sluttet plutselig å virke etter å ha montert nytt stereo annlegg, alt annet på panelet, setvarmer, esp, hazard osv virker.

Hva har skjedd, er det en egen sikring for denne?

Posted

Hæ, styres av spiller? høres jo helt kokko ut, bruker jo aldri spilleren til å åpne den, men sølvknappen på fronten, ville vært rart om jeg plutselig ikke kan åpne den uten spilleren?

Posted

I all verdens land, er det andre ting på bilen som også slutter å funke uten org spiller eller?

Må da kunne gå an å koble om dette? Har brukt 13000 på ny spiller idag.

Posted

Hvordan får jeg ut det som ligger inni der, demontere nye anlegget og reinstallere det gamle og så reinstallere det nye igjen?

Hvilken premieidiot har laget et slikt system?  :?

Posted

Ja, må jo være mulig å få til dette, vi er vel sikkert ikke de første  :lol:

Skal høre med Strømmen bilradio, de monterer haugevis av slike anlegg, og må ha fått spørsmål fra kunder når de får igjen bilen sin...

Posted

Hæ, styres av spiller? høres jo helt kokko ut, bruker jo aldri spilleren til å åpne den, men sølvknappen på fronten, ville vært rart om jeg plutselig ikke kan åpne den uten spilleren?

Er ikke så veldig kokko. Da denne luken jo i utgangspunktet er laget for å skjule cd-skifteren.
Posted

Er ikke så veldig kokko. Da denne luken jo i utgangspunktet er laget for å skjule cd-skifteren.

Rart at jeg kunne styre denne med direkte knappen tom når tenninga var av da, ingen knapper på min Audio 20 som åpnet denne iaf, litt selvmotsigende løsning, når det som alternativ er blitt "innredet" som oppbevarings rom, da burde den også kunne betjenes uavhengig.

Posted

Det er ingen av spillerne som har egen knapp for å betjene denne luka, den går med den knappen på luka uansett.

Men i en moderne bil er alt koblet til en styringsenhet, inkludert denne luka..

Det er styringsenheter over alt i bilen din, og de henger sammen på de merkeligste måter.

Bare vent til du får problemer med lyssensoren og finner ut at du må bytte innvendig taklampe foran for å få den i orden igjen :) (Innvendig taklampe foran er nemlig også en styringsenhet)

Posted

Denne knappen styres av spilleren / forsterkeren bake i bagasjerommet, samme gjelder klokken i dashbordet..

Fikk samme problemet når jeg byttet til uoriginal spiller.

Det jeg tror man kan gjøre for å få disse to tingene til og fungere igjen er og programmere bilen om til og tru den har en Audio20 spiller...

Da får man iallefall klokkejusterings valget i instrumentpanelet.

Edit: Så nå at trådstarter hadde Audio20..