Andreashvalen Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 Hei, har en w210 230e 97 modell som nå har begynt og fuske på lavt turtall. alt fungerer helt fint over 2000rpm ish. Bytta ein koil for noen uker tilbake fordi den hadde tatt kvelden helt. Bilen gikk helt fint etter det, før den plutselig begynte og fuske for etpar dager siden. Tenker sjølv at det kan være noe tennings relatert. Noen kompiser foreslo falsk luft. Noen som har peil og noen gode forslag Quote
Tor Anton Posted June 7, 2016 Posted June 7, 2016 ta en diagnosetest (korttest pleier å koster 350-450,-) Det er ofte luftmengdemåler eller gass-spjeld som er årsaken. Jeg har byttet begge disse delene på biler med slike symptomer. Akselerasjonen har å vært noe tam på disse. Quote
Andreashvalen Posted June 8, 2016 Author Posted June 8, 2016 kan vel bare koble ut lmm for og sjekke om det er den ? men akselerasjonen har vært litt tammere enn vanlig ja... Quote
Tor Anton Posted June 8, 2016 Posted June 8, 2016 På mor sin bil ble det stor forskjell på gangen da jeg tok av kontakta på lmm, men det var fremdeles den som var def. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Recommended Posts