Thor-Egil Andersen Posted December 30, 2006 Posted December 30, 2006 Bare nesten Alexander. Hmmm... mulig jeg kjøper ny setepute til min, da vet jeg hvem jeg skal betale litt for å bytte det. Ser at du har svart belte i 124 seter nå.....
FrodeS Posted December 30, 2006 Posted December 30, 2006 Bare nesten Alexander. Hmmm... mulig jeg kjøper ny setepute til min, da vet jeg hvem jeg skal betale litt for å bytte det. Ser at du har svart belte i 124 seter nå..... Hehe, ja det begynner å hjelpe nå. Er sitteputa di sliten? Har vært ute og kjørt noen turer i dag, og jeg blir like overrasket hver gang over hvor mykt setet er. Dette er jo for sikkerhets skyld pute fra et høyresete, som ikke ser ut til å være noe særlig brukt.
Thor-Egil Andersen Posted December 30, 2006 Author Posted December 30, 2006 Litt sliten ja. Øyvind på SOS kløfta mente jeg burde bytte pute. Skal sjekke priser nå snart,, Har ny på andre siden, siden han jeg kjøpte bilen av hadde satt et batteri i setet.... smart.... han kjøpte ny pute med skinn og hele driten... det kostet endel for å si det sånn.. Kun madammen som nyter godt av det
FrodeS Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 Litt sliten ja. Øyvind på SOS kløfta mente jeg burde bytte pute. Skal sjekke priser nå snart,, Har ny på andre siden, siden han jeg kjøpte bilen av hadde satt et batteri i setet.... smart.... han kjøpte ny pute med skinn og hele driten... det kostet endel for å si det sånn.. Kun madammen som nyter godt av det Kan du (jeg er jeg redd) ikke bare bytte høyre og venstre pute?
Thor-Egil Andersen Posted January 2, 2007 Author Posted January 2, 2007 Nei det gidder jeg ikke... Madammen må jo sitte godt hun også
FrodeS Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Nei det gidder jeg ikke... Madammen må jo sitte godt hun også Får se om du sier det samme etter å ha sjekket prisen på sitteputa ...
Thor-Egil Andersen Posted January 2, 2007 Author Posted January 2, 2007 Skal koste ca 2500,- etter det jeg har hørt, men mulig det er mer... vet ikke..
FrodeS Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Skal koste ca 2500,- etter det jeg har hørt, men mulig det er mer... vet ikke.. I såfall var jo det billig. Trodde vi snakket rundt 10.000, jeg
Thor-Egil Andersen Posted January 3, 2007 Author Posted January 3, 2007 Bare innmat da... Han som byttet på andre siden når jeg kjøpte bilen betalte ca 5000,- for komplett pute med varmesete og skinntrekket... Batterisyra hadde gravd seg ganske dypt ned...
Frank O Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Bare innmat da... Han som byttet på andre siden når jeg kjøpte bilen betalte ca 5000,- for komplett pute med varmesete og skinntrekket... Batterisyra hadde gravd seg ganske dypt ned... 500o var jo temmelig "billig". Eg har fått oppgitt 12000 bare for skinntrekket på seteryggen (sportline). Samme person oppga 6000 for skinntrekk på sittepute og seterygg ("vanlig" skinn)
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now