FrodeS Posted June 3, 2016 Posted June 3, 2016 <94-panser. Almadinrødt. Dårlig lakk. én liten bulk det jeg har sett. Lite rust. Gis bort ved henting på Råholt hvis noen trenger. Hvis ikke blir det øve-meg-på-å-sveise-objekt snart. Quote
Tor Anton Posted June 3, 2016 Posted June 3, 2016 dumt jeg ikke fikk med meg dette så jeg kunne tatt det med hjem da jeg kjørte forbi i dag med masse ledig plass. Quote
FrodeS Posted June 3, 2016 Author Posted June 3, 2016 dumt jeg ikke fikk med meg dette så jeg kunne tatt det med hjem da jeg kjørte forbi i dag med masse ledig plass. Du får kjøre tilbake, da? Quote
FrodeS Posted June 6, 2016 Author Posted June 6, 2016 Ingen? Går nok på dynga i løpet av uka om ingen vil ha det. Quote
Tor Anton Posted June 6, 2016 Posted June 6, 2016 Kan det stå til jeg er ute å kjører så tar jeg det. Må jeg kjøre enkomst så er billigere å kjøpe ett i næromrd.grunnet dustete bomringer Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
FrodeS Posted June 7, 2016 Author Posted June 7, 2016 Kan det stå til jeg er ute å kjører så tar jeg det. Må jeg kjøre enkomst så er billigere å kjøpe ett i næromrd.grunnet dustete bomringer Sent fra min D5803 via Tapatalk Lar det stå til neste tur på dynga. Quote
FrodeS Posted June 24, 2016 Author Posted June 24, 2016 Står her ennå. Ingen som vil ha? litt for gæli å kaste, men litt for gæli å ha gårdsplassen full av ræl også. Quote
Eirik Tømmerås Posted June 24, 2016 Posted June 24, 2016 Bildeler passer best der de hører hjemme. Når de begynner å flyte utover gård og grunn blir det fort veldig stygt. Quote
FrodeS Posted August 11, 2016 Author Posted August 11, 2016 Skulle tro noen ville ta vare på rustfrie deler. En skulle hatt en låve et sted, hvor en kunne satt bort sånt. Quote
Marevan Posted August 11, 2016 Posted August 11, 2016 Reservepanseret mitt har jeg hengt opp i taket i garasjen. Går akkurat over porten. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Deltaone Posted August 11, 2016 Posted August 11, 2016 Hjelper ikke med en låve. Uansett hvor god plass man har så blir det fyllt opp og for trangt. Quote
Recommended Posts