Eirik Tømmerås Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Oppdaget nå at tåkelysene er blitt borte etter at jeg hadde ute instrumentpanelet da jeg byttet speedowire. Er det en sammenheng med instr.panel og tåkelys, eller kanskje jeg har vært borti en ledning fra lysbryteren? Som tidligere nevnt så har det vært folk før bak der og det er mange kabler som henger løs, så det var ikke så greit å skaffe seg oversikt. Sikringer er sjekket Quote
Tor Anton Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Sjekke med bryteren kun på park? Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Eirik Tømmerås Posted June 2, 2016 Author Posted June 2, 2016 Da blir det lys i park, baklys og i instrumentene. Quote
Sven Håkon Posted June 2, 2016 Posted June 2, 2016 Fungerer de ikke i det hele tatt, eller er det kun sammen med nærlys de ikke fungerer? Kobling av lysene har ingenting med instrumenthuset å gjøre. Dersom bilen din har automatiske kjørelys er det en kobling mellom lysbryter og kombihendel, det er det nærmeste.. Quote
Eirik Tømmerås Posted June 3, 2016 Author Posted June 3, 2016 Funker ikke i det hele tatt Bilen er en importbil og har ikke automatiske kjørelys. Quote
Recommended Posts