KennethJ Posted May 30, 2016 Posted May 30, 2016 Siden mine Brabus-felger ikke er særlig ålreite tenkte jeg at jeg bare må få byttet de ut.. Jeg vurderer derfor Carlsson 1/16 RS TE 18" med 8,5" bredde. Er det noen som har erfaring med disse eller andre felger fra Carlsson? Med tanke på hva disse koster hadde det vært ålreit å høre om andres erfaring med de.. Quote
tommern57 Posted May 30, 2016 Posted May 30, 2016 Jeg har fulgt med en stund på bruktmarkedet, og saltkryp under klarlakken er ganske utbredt på dissa. Veldig mange av de brukte er opplakka. Så det tyder på at lakken ikke er topp eller at klimaet er for hardt. Quote
KennethJ Posted May 31, 2016 Author Posted May 31, 2016 Det var ikke så nøye fant jeg ut. Felgene lages med ET50, og de mener de med 8mm spacer er perfekt til min bil. ET42 på bilen min er rett og slett ikke lov rent estetisk. Dessuten har jeg ikke så lyst på spacere i denne runden, vil ha færrest mulig ting som kan gå dritt. Quote
cityhopper Posted June 28, 2016 Posted June 28, 2016 Hvordan går det med jakten på nye felger KennethJ, har du funnet noe spennende? Quote
KennethJ Posted July 4, 2016 Author Posted July 4, 2016 Det er ikke enkelt, jeg sliter med å finne noe jeg vil ha.. Quote
Recommended Posts