Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg håper mange har bilder fra landstreffet 2016.

Legg dem opp her, last opp i http://bilder.mbentusiastklubb.no , eller send til meg, så skal jeg få lagt dem opp i arkivet. Bruk gjerne dropbox, og send meg en link.

Vinnerne i de forskjellige klassene. Takk til Kenneth Lokøy, som satt opp disse på strak arm.

124-2.png

124-1.png

201-2.png

201-1.png

210-2.png

210-1.png

211-2.png

211-1.png

212-CLS-2.png

212-CLS-1.png

C-CLK-2.png

C-CLK-1.png

s-klasse-2.png

s-klasse-1.png

roadster-2.png

roadster-1.png

klassiker-2.png

klassiker-1.png

ovrige-2.png

ovrige-1.png

hoyeste-kilometer.png

best-shine-fom-2007.png

best-in-show.png

Posted

Hvorfor ikke bare legge dem ut her i denne tråden slik at alle kan se dem?? (Har aldri funnet dette arkivet du alltid vil ha bildene fra landstreffene i Frode)

Posted

Hvorfor ikke bare legge dem ut her i denne tråden slik at alle kan se dem?? (Har aldri funnet dette arkivet du alltid vil ha bildene fra landstreffene i Frode)

Vi legger dem gjerne her også, men arkivet er et fint sted å lagre sånt for å kunne finne frem i senere.

Det kommer noe bilder jeg har, men jeg håper at andre har også.

Posted

Du verden :shock: Her var det ikke mye å se. Var det ingen på treffet i år??

Dem siste årene har ikke folk lagt ut noe særlig med bilder fra treffene egentlig. Men jeg tror jeg vet hvorfor. Hvorfor legge ut bilder til dem som ikke kommer på treffene. Det kunne jo være farlig  :lol: Folk er litt slappe med å inspirere andre i denne klubben her synes jeg.. Men det er vel for at alle er på facen...... .                              .

Posted

Det tar sin tid, men jeg er i gang med å laste opp de jeg har i arkivet nå.

Ingen flere som har lyst til å dele bildene sine med oss andre?

Posted

Det var noen flotte biler! Hvorfor ser vi ikke til disse på forumet? Noen som har spurt eierne om det? Gamle biler da?

Du burde ta deg en tur dit med 123'n din neste år Syver! God stemning og masse og se på der! Var ikke mange 123 der i år heller, så din S123 hadde nok fått oppmerksomhet  :D

Posted

Det var noen flotte biler! Hvorfor ser vi ikke til disse på forumet? Noen som har spurt eierne om det? Gamle biler da?

Jeg snur på det:

Hvorfor i all verden kommer ikke folkene som er på forumet på treffene??????????

Bare nett-troll????

Posted

Du burde ta deg en tur dit med 123'n din neste år Syver! God stemning og masse og se på der! Var ikke mange 123 der i år heller, så din S123 hadde nok fått oppmerksomhet  :D

Det kunne sikkert vært hyggelig, men tror jeg står over  :D

Jeg snur på det:

Hvorfor i all verden kommer ikke folkene som er på forumet på treffene??????????

Bare nett-troll????

Du kan jo først svare før du vrir på spørsmålet  :D Men det er helt i orden, jeg skal holde helt skjeft!

Posted

Det er ganske mange som ikke bruker tiden sin på et forum, nett generelt. Som det ble tatt opp på årsmøte så er det mange som ikke er på nett, det er å noen som ikke har mail, å det er de som ikke har mobiltelefon. Oppigjennom så har jeg møtt veldig mange som ikke på forumet, å enda flere som ikke er spes aktive, bare innom å kikker en sjelden gang. Noen skal kun være ett "nettmedlem", andre liker bedre å sette seg i bilen sin å kjøre ett sted å se på andres fine biler å snakke med andre, noen av oss er begge deler.

Når en ser på folkene som er innom forumet iblandt å de som er der flere ganger om dagen så lurer jeg på hvorfor det skal være så vanskelig å få lokallagene til å gå. Er folk redde for å møte andre mbentusiaster? Å sette av 1 eller 2 timer en gang i måneden skulle en tro var mulig, er nok de som hadde hatt godt av det å tenker jeg. Hvis jeg ikke husker feil så er det bare 3 lokallag som har noen nevneverdig aktivitet, å det av 850-900 medlemmer over hele landet. Veldig synd synes jo jeg.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Posted

Det er ganske mange som ikke bruker tiden sin på et forum, nett generelt. Som det ble tatt opp på årsmøte så er det mange som ikke er på nett, det er å noen som ikke har mail, å det er de som ikke har mobiltelefon. Oppigjennom så har jeg møtt veldig mange som ikke på forumet, å enda flere som ikke er spes aktive, bare innom å kikker en sjelden gang. Noen skal kun være ett "nettmedlem", andre liker bedre å sette seg i bilen sin å kjøre ett sted å se på andres fine biler å snakke med andre, noen av oss er begge deler.

Når en ser på folkene som er innom forumet iblandt å de som er der flere ganger om dagen så lurer jeg på hvorfor det skal være så vanskelig å få lokallagene til å gå. Er folk redde for å møte andre mbentusiaster? Å sette av 1 eller 2 timer en gang i måneden skulle en tro var mulig, er nok de som hadde hatt godt av det å tenker jeg. Hvis jeg ikke husker feil så er det bare 3 lokallag som har noen nevneverdig aktivitet, å det av 850-900 medlemmer over hele landet. Veldig synd synes jo jeg.

Sent fra min D5803 via Tapatalk

Du sier det jo forsåvidt veldig fint selv. Vi er ikke like, noen er sånn, mens andre er sånn. Da er det jo ikke noe å lure på hvorfor noen liker det ene og andre liker det andre. Selv liker jeg å ordne mer med bilen enn jeg liker å kjøre. Har ikke alltid vært sånn, men jeg kjører ufattelig mye i jobbsammenheng at det ødelegger all min interesse for selve kjøringen. Men igjen,  noen er sånn, mens andre er sånn, derfor interesserer ikke selve treffet akkurat meg. Men det har inntill nå ikke stoppet meg i å glede meg over andre som liker å treffes på Gol. Man kan jo mene noe om hvor treige folk er til å ta bilder for det? Bilder er mye med på å innspirere andre og så et nytt frø i en kommende entusiast. Men , jeg skal ikke plage dere med det lengre, det er helt greit.

Posted

såg ett par som tok bilder, ellers er nok de fleste som meg, de liker å gå å se på bilene å studere detaljer så de glemmer å ta bilder eller ikke føler behovet for det.

At du synes folk er trege til å legge ut bilder har nok en grunn. Folk er ofte opptatt med andre ting å de som er litt over middels int. i foto vil redigere å merke bildene sine før de legges ut slik at det ikke legges ut "dårlige" bilder. Jeg er ikke så opptatt av kvaliteten på bildene,men noen er det å det må respekteres.

Posted

Noen vil ikke komme på treff, noen vil ikke bruke forumet. Er ikke verre enn det.

Alle bildene jeg har fått fatt på ligger i hvert fall i arkivet nå.

• 1 month later...