Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Jeg får opp feilkode 2632-8 med følgende beskjed "Check system 'Charge pressure control'. Charge pressure is too high.

Når jeg trykker meg videre inn på feilen får jeg opp et bilde jeg ikke forstår. Bilde som viser måling av km (?). Mulig jeg er paranoid nå og føler at motoren vibrerer mer enn hva den bør gjøre? Vet ikke hva som er normalt,  akkurat kjøpt den. Min første diesel bil. Kjørt 160.000 alle servicer fulgt. Ny termostat.

Noen som kan hjelpe meg?

20160528_123459.thumb.jpg.1f9523e34320cebdc03d4106ed0a54bd.jpg

Posted

Takk skal du ha. Hvor finner jeg denne slangen og er det mulig å bytte den selv? Hvis det er turboen, kan jeg kjøpe brukt?

Posted

Hvorfor leste du ut feilkode i utgangspunktet? Apparatet sier at dette var når bilen hadde kmstand på 59.000km og tydeligvis skjedd en gang. Første bud ved diagnoser er å slette koder, kjøre og lese ut igjen.

Posted

Måtte vite hvilken parkeringssensor som var ødelagt, og scannet like godt hele bilen. Har slettet og testet igjen. Feilen kommer tilbake igjen.

Posted

Med den km readingen som ligger på feilen virker det som at det apparatet ikke klarer slette feilen?

Den sier first og last på samme km så tyder på en ikke-aktiv feilkode. Kjenner ikke apparatet der, men tror nok en avlesning og sletting med STAR hadde vært greit å gjøre.