JørgenBergen Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 Hei, Vurderer salg av min E 270 CDI da jeg skal over til arbeidsbil. Dette er en nydelig bil å kjøre med rikelig kraftoverskudd og herlig komfort med det justerbare Airmatic understellet. Man sitter godt i skinnstolene som er både dynamiske (aktiv sidestøtte) og med massasjefunksjon. I mitt eie har jeg byttet alt i forstillingen (unntatt dempere), frontrute, dempere bak (belgene blir byttet mandag), begge hjullagre framme og batteri. Servicer har blitt utført på MB Service i Bergen. Bilen gikk gjennom EU kontroll med 0 feil i desember og er derfor godkjent fram til februar 2018. Her bør man ha et rimelig bilhold som ikke byr på de store overraskelsene. Jeg har også byttet stereoanlegg slik at man nå kan bruke bluetooth til å spille musikk. I den forbindelse har jeg også montert ny forsterker i bagasjerommet (skjult på samme sted som den originale) for å beholde suben i hattehyllen. Av utstyr kan nevnes: - Panoramasoltak med solcellepanel - Skinnseter - 4 sone klimaanlegg - Varmeseter både foran og bak - 19" felger med ett år gamle sommerdekk, 245 foran og 265 bak - 16" vinterhjul med pigg - Dynamiske stoler framme, hel-elektriske med minne - Airmatic - Parktronic - Regnsensor - To sett matter, stoff på sommer, gummi på vinter Ellers har bilen noen "bruksmerker", men alt i alt en lekker bil alderen tatt i betraktning. Km stand er ca 264 000 Andre bemerkninger: - Har kun en nøkkel - Noe slitt girkule - Solskjermene har "211-syken", dvs dårlig fjær i så disse er litt tung å ta ned og opp - En del steinsprang i panser Setter prisen i utgangspunktet til 90 000,- Her er en link til bilder (har ikke opprettet annonse på finn ennå): http://mbentusiastklubb.no/smf/index.php?topic=71013.msg427011#msg427011 Ring meg gjerne for en hyggelig MB prat og for å eventuelt avtale en visning, på telefon 988 07 305. Ha en fortsatt fin dag! Quote
Recommended Posts