Aldrick Posted May 26, 2016 Posted May 26, 2016 Hei, Registrerte meg nettopp på dette forumet da jeg ikke fant svar på spørsmålet mitt andre plasser. Merket i dag at sentrallåsen på passasjerdøren fremme ikke virker. Jeg må trykke ned låsepinnen hver gang for at døren skal låse seg, og når jeg skal ha opp døren igjen så må jeg dra opp låsepinnen. Når jeg låser bilen hører jeg en litt rar lyd fra døren, akkurat som om noe skulle sittet litt fast. Er dette kostbart? Går det ann å fikse selv hvis enn er litt nevenyttig? Ser frem til svar Quote
tommern57 Posted May 26, 2016 Posted May 26, 2016 Trur det kan gå noen dager før du får svar her. De fleste er å vei til Gol (landstreff) eller driver med siste forberedelser til Gol, men til uka er alle tilbake. Quote
Aldrick Posted May 27, 2016 Author Posted May 27, 2016 Ok, håper det er noen her som har hatt erfaring med problemet 😊 Takk for varselet 😄 Quote
lowman Posted May 27, 2016 Posted May 27, 2016 er ikke unormalt at låsekasse sier takk og farvel på 212. men umulig å si på akkurat "din" bil før man har feilsøkt men holder en knapp på låsekassen Quote
Aldrick Posted May 28, 2016 Author Posted May 28, 2016 Hørte med en mercedes mekaniker litt tidligere i dag at det var 90% sannsynlighet for at låsekassen var problemet. Skal skru opp døren når jeg ha tid for å bekrefte. Quote
Recommended Posts