Rohana Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Hei. Jeg vil oppgradere litt anlegget i min w210. Hørte først med bilstereosenteret om det er mulig å koble til en forsterker bare til command spilleren siden jeg ikke har så lyst til å bytte spiller og liker at bilen skal være original innvendig. Fikk svar tilbake "Bose i MB bruker optisk overføring, og da har vi dessverre ingen løsning som fungerer " bare. Betyr det at det ikke er mulig til å oppgradere lyd uten å bytte spilleren og høyttalere? Quote
Tor Anton Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Joa. Alpine har en sak som jeg tror funker. Ellers så ville jeg byttet høytalere. På feks transmedia.No har de ringer som gjør at du kan gå opp en str. Jeg hadde byttet diskant og til 6 eller 6.5" i framdørene å lagt til en 3"mellomtone på dashen. Det ligger bl.a noen fokal på ebay. Ikke alle som har 3", men å ha en slik så løfter du lyden betraktelig. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Tor Anton Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Sjekk audiocom.No Såg den prosessoren for noen dager siden Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Rohana Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 Er det en slik du mener ? https://www.audiocom.no/bilstereo/tilbeh%C3%B8r-og-materiell/lydprosessor/alpine/alpine-pxe-h650-lydprosessor-oppgrader-din-oem-radio-2002422-p0000007269 Trenger jeg å bytte høytallere eller sette på forsterker for å koble den til eller er det plug and play på originalt anlegg? Quote
Tor Anton Posted May 26, 2016 Posted May 26, 2016 Ring å spør. Er det ikke phono utganger på spilleren din må denne ha inngang for høytalerutgangene. Om ikke lenge stenges vel FM nettet så kansje like greit å bytte spiller. Får jo en interface som gjør at du kan styre den nye spilleren med knappene på rattet. Jeg byttet spiller på min, tok tenningsstrøm fra strømuttaket i askebegeret. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Recommended Posts