_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 ...I noen tråder hagler det av innlegg hvis en sier en har kjørt ut av en rundkjøring uten å ha satt på blinklyset,mens i andre roses det for å ha tømt girene sine. Bilene har godt av å bli tømt inne imellom. Jaggu kjørt litt her altså... Quote
Hans Kåre Isdal Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 mange biler og dekk. x antal liter drivstoff og ... ja..bildele leverandørens's drøm. Quote
cityhopper Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 Dette kalles leikarring og er fullt ut akseptert kulturinnslag i indre Agder Quote
Eirik Tømmerås Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Der har nå vært en og annen bil med mønster i dekkene og, ser jeg. Quote
Tor Anton Posted May 25, 2016 Posted May 25, 2016 Var en tid det tar slik her på de:-P steder det var naturlig å akselerere. Prøvde å begrense det noe ut fra der jeg bor da Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 25, 2016 Author Posted May 25, 2016 Var en tid det tar slik her på de:-P steder det var naturlig å akselerere. Prøvde å begrense det noe ut fra der jeg bor da Sent fra min D5803 via Tapatalk Det er ikke alle som gjør det. En nede i "gata" her, avslører absolutt alt. Man ser hvor han har kjørt ut, og hvor han har sladdet inn. River jo med seg postkasser og stativ på veien også da, så man kan jo gå opp til han å hente avisa. Quote
Recommended Posts