Øyvind.benz Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Hei! Først konka ene vinduen ut en uke etter slutta pasasjervindu å funke. Jeg måler 12v på begge kabler fra bilens el-nett til vindusmotor. Hvorfor funker bare vindusheis om jeg setter direkte strøm fra batteri til vindusheis?? Har bare el-vindu i front, samt el-soltak. Bilen er en 87 mod w124 250d. Quote
Marevan Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Kan kanskje også være komfortrele om du har det. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Tor Anton Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Du har spenning (volt) men ikke nok strøm(ampere) tenker jeg. Du har to ledninger å det skal være 0volt å det er 12v over de da du trykker på bryteren. Du bytter polariteten ettersom du trykker opp eller ned. Det er samme sikring på alle vinduene så virker ett skal alle virke. Sjekk ledningene mellom dør og karosseri å se om det er brudd der. Er det igjen en leder eller to er det nok til å få fram spenning,men ikke nok amp. Jeg trodde ikke 87mod hadde komforstyring. Quote
Marevan Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Jeg tror du har rett i at det kanskje ikke er komfortstyring her T A. Jeg mente min hadde sikring for heis foran, og en for bak, men det er småplukk. Jeg har akkurat loddet i døra på en 2009modell, så det er vel sannsynlig at det kan være brudd på en 124 også Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Tor Anton Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 Dåg blir dette den første 124/201 jeg har hørt om med brudd der,men kan skje det. Andre merker er dette helt vanlig på. Quote
Recommended Posts