Guest SJ Posted December 29, 2006 Posted December 29, 2006 Hørte Star Autoco hadde første service på en SLR (Bilen til han som eier Hurtiruta Carglass)¨ Pris...... Hold dere fast... i overkant av 270.000 NOK! (Pris pr bremseskive 90.000!)
Guest 1042 Posted December 29, 2006 Posted December 29, 2006 Og der var budsjettet for desember i havn gitt.
Thor-Egil Andersen Posted December 30, 2006 Posted December 30, 2006 Høres vilt ut. Mener at skive til denne foran skulle koste 50 lapper, men prisen du nevner er kanskje for 2. Uansett er det dyrt, men artig at Steinar har råd til det
Stjerneglis Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 Er det ikke sånn at Mercedes-Benz sender folk fra fabrikken hver gang en SLR skal ha service?
Trond Roald Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 Er det ikke sånn at Mercedes-Benz sender folk fra fabrikken hver gang en SLR skal ha service? nei tror ikke det! men,har hørt at en eller flere på autostern er godkjente mekanikere. trodde ikke starautoco hadde noen mekanikere som var godkjent til å skru på SLR.
TEH Posted December 31, 2006 Posted December 31, 2006 Har ikke du vært på kurs heller Trond? Nå kryr det vel ikke av SLR i Vestre Jakobelv heller tror jeg...
Stjerneglis Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Er det ikke sånn at Mercedes-Benz sender folk fra fabrikken hver gang en SLR skal ha service? nei tror ikke det! men,har hørt at en eller flere på autostern er godkjente mekanikere. trodde ikke starautoco hadde noen mekanikere som var godkjent til å skru på SLR. De skryter jo av å ha Norges beste MB-mekanikker, så det er kanskje han som har klådd på den bilen?
Trond Roald Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Har ikke du vært på kurs heller Trond? nei,vi har nok ikke kundekrets nok til at min arbeidsgiver ville tatt den utgiften. men,jeg er utdannet til diagnosetekniker på personbil MB det kostet firmaet mellom 300-400000kr
Trond Roald Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Er det ikke sånn at Mercedes-Benz sender folk fra fabrikken hver gang en SLR skal ha service? nei tror ikke det! men,har hørt at en eller flere på autostern er godkjente mekanikere. trodde ikke starautoco hadde noen mekanikere som var godkjent til å skru på SLR. De skryter jo av å ha Norges beste MB-mekanikker, så det er kanskje han som har klådd på den bilen? de har en som heter mathias,han er godkjent som diagnosetekniker ihverfall.tror at han vant en skandinavisk mb konkurranse og ble beste i fra norge mener jeg å huske. han er veldig flink på MB.mulig han har vært på slr fabrikken også.
Trond Roald Posted January 1, 2007 Posted January 1, 2007 Nå kryr det vel ikke av SLR i Vestre Jakobelv heller tror jeg... Kan jo være at det kommer en russisk oljebaron slengende innom da sju... og skal ha sjekka opp retometerfordeleren sin, og få litt ekte norsk kvalitetsolje på maskina... Er det ikke sånn at Mercedes-Benz sender folk fra fabrikken hver gang en SLR skal ha service? Det er vel bare når bilen får stopp at det kommer flyvende inn en supermekaniker med dress og laptop mener jeg å ha lest. vi har faktisk flere kunder fra russland. har hatt en w211 E350 4matic på service,samt at det skal komme en 2006 modell s350 innom snart for service
Guest C230 kompressor Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 hei bare for å rette opp i noe. bilen har vært hos oss på service ( bos autostern ) kun to stk i norge som er godkjent av mclaren til å skru på slr, og de er hos oss. ( de samme guttene som er godkjent til maybach) hva servicen kom på vites ikke, men deler er dyyyrt til slr.
Jørn Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Ang. Star-Autoco på Skårer,Lørenskog!! Har kommet meg for øret at verkstedmesteren på Star-Autoco har fått samlet en rimelig kompetent gjeng på verkstedet.Er selv meget fornøyd med servicen jeg fikk av disse gutta, første gangen jeg fikk hjelp der.Så jeg er ikke i tvil om hvor jeg skal levere bilen min på neste service!!
Guest SJ Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Ang. Star-Autoco på Skårer,Lørenskog!! Har kommet meg for øret at verkstedmesteren på Star-Autoco har fått samlet en rimelig kompetent gjeng på verkstedet.Er selv meget fornøyd med servicen jeg fikk av disse gutta, første gangen jeg fikk hjelp der.Så jeg er ikke i tvil om hvor jeg skal levere bilen min på neste service!! Det er jeg helt enig i! Har hatt service hos flere forskjellige Bertel O Steen verksteder, men absolutt ingen kunne måle seg med service`en fra de gutta på Star Autoco! Så det er ingen tvil på hvor jeg kommer til å ta service på turtelduene mine fremover!
Guest FrodeA Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Hallo. Star Autoco har ikke hatt service på denne bilen. Det er kun COC (Autostern) som får lov til og ta service på disse. Det stemmer at bilen sto hos oss 4dager for noen uker siden til utstilling. Frode Aarsby Ettermarkedsjef Star Autoco
Thomas Madsen Posted January 2, 2007 Posted January 2, 2007 Det er jeg helt enig i! Har hatt service hos flere forskjellige Bertel O Steen verksteder, men absolutt ingen kunne måle seg med service`en fra de gutta på Star Autoco! Så det er ingen tvil på hvor jeg kommer til å ta service på turtelduene mine fremover! Enig, er der jeg er innom hvis jeg lurer på noe, evnt trenger noen deler raskt... Og er også der bilen min skal inn til sommer for lakering og rustfjerning...
Guest KennethD Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Ang. Star-Autoco på Skårer,Lørenskog!! Har kommet meg for øret at verkstedmesteren på Star-Autoco har fått samlet en rimelig kompetent gjeng på verkstedet.Er selv meget fornøyd med servicen jeg fikk av disse gutta, første gangen jeg fikk hjelp der.Så jeg er ikke i tvil om hvor jeg skal levere bilen min på neste service!! Det er jeg helt enig i! Har hatt service hos flere forskjellige Bertel O Steen verksteder, men absolutt ingen kunne måle seg med service`en fra de gutta på Star Autoco! Så det er ingen tvil på hvor jeg kommer til å ta service på turtelduene mine fremover! Henger meg på tråden og sier meg helt enig i uttalelsen!
Geggi Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Hallo. Star Autoco har ikke hatt service på denne bilen. Det er kun COC (Autostern) som får lov til og ta service på disse. Det stemmer at bilen sto hos oss 4dager for noen uker siden til utstilling. Frode Aarsby Ettermarkedsjef Star Autoco Da var hvertfall det oppklart....
Alexander Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Det overrasker meg stadig hvor mange forskjellige mennesker som er inne og leser her.
Thomas Madsen Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Det overrasker meg stadig hvor mange forskjellige mennesker som er inne og leser her. Samme her, bl.a at Ettermarkedsjef fra Star Autoco slang innom når vi pratet om Star Autoco... eller ble han tipset tro ??
TEH Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 De har vel litt dødtid innimellom de også. Og hva er vel mer naturlig enn å taste inn Mercedes-Benz i Google
Guest Ebola Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Det skal nevnes at det var jeg som tipset han, så tror nok ikke dere får se han så mye aktiv på forumet. Han ville bare ha oppklart det som var. Jeg tror også at det er fler og fler her på forumet som jobber med mercedes til daglig. Det ser man på kompetansen enkelte sitter på :D
Thomas Madsen Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Og godt er det, jeg jobber med data til daglig og skrur kun på veldig hobbybasis og uten garasje så det blir når jeg må.... Men vi driver og ser etter hus... og jeg skal ha STOOR dobbelgarasje..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now