_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted May 20, 2016 Posted May 20, 2016 Ønsker tidlige utgaver av motorbørsen. Send meg gjerne en PM, eller mail på syver-benz........outlook.com Quote
Atmobil Posted March 18, 2017 Posted March 18, 2017 Hvor langt tilbake i tid mener du med tidligere? Er det bare norske Motorbørsen eller også andre (som Vetaranbørsen osv..)? Jeg har flere kasser stående med dette men det er ikke sortert. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted March 18, 2017 Author Posted March 18, 2017 Jeg har selv en del svenske. Det kunne være moro med blader fra 95 og opp til 2005 egentlig Jeg angrer veldig på at jeg ikke tok mer vare på akkurat disse. Kjøpte dem, la dem overalt, og vekk var dem. Men har lassevis av andre blader liggende. Så jeg vil forsøke å minimere det til kun motorbørsen i denne perioden. Jeg har AmCar blader fra 80 og fremover. Så om noen vil kjøpe en hel samling av dette, så pip ut. Jeg har blitt fortalt at samlingen har en verdi på ca 15.000,- uten at jeg tør å stadfeste akkurat det Quote
Atmobil Posted March 18, 2017 Posted March 18, 2017 Jeg kan sjekke i kassene jeg har om det er såppas gammelt. Vet det skal være en del der fra ca 2004-2006 men usikker på hvor mye eldre det er. Quote
Recommended Posts