Vaajaren Posted May 13, 2016 Posted May 13, 2016 Plutselig i dag så slutten bakluken på SLen å virke! Der er "servolukking", altså at man bare trykker luken forsiktig ned, så drar den seg i lås selv. Dette sluttet å fungere i dag, og eneste måten å få den i lås nå er å slå den igjen med brutal makt. Av og til kommer det også varsel i displayet om "boot lid open", skjønt om det er lukket. Noen tips og ideer?! Sent fra min SM-N910F via Tapatalk Quote
Marevan Posted May 14, 2016 Posted May 14, 2016 Sitter håndtaket fast i åpen stilling? De kan bli litt trege iblant, og bare nesten falle på plass. Da har jeg opplevd samme som deg. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Vaajaren Posted May 14, 2016 Author Posted May 14, 2016 Nei, håndtaket fungerer som det skal. Det samme gjør taket (da åpnes jo kofferten "andre veien". Så det virker nesten som at selve låsegaffelen ikke kommer opp og ned slik den skal, at den står permanent nede... Sent fra min SM-N910F via Tapatalk Quote
Vaajaren Posted August 11, 2016 Author Posted August 11, 2016 Nå har jeg byttet hele låsekassen hos BOS, og det fungerte helt til mekanikeren skulle vise at det fungerte, så sluttet det igjen. Har i dag provisorisk lagt opp en ny luftslange. Satte den innpå pluggen på låsekassen, men på pumpen kuttet jeg av 10 cm av den gamle og satte på en skjøtemuffe. Tok av batteriet en stund for å resette pumpen. Og nå virket det igjen, tre ganger, før pumpen slo seg ut. Jeg kan høre pumpen gå ganske lenge etter lokket har dratt seg igjen. Hvorfor gjør den det? Kan jeg ha så uflaks at det er lekkasje i selve pluggen inn på pumpen? Eller har folk her noen andre ideer? Quote
Recommended Posts