RINOR Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Ønsker å kjøpe svart dørpanel HØYRE side bak, i samme utførelse som det på bilde (som er VENSTRE dørpanel). Quote
vegardxf Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Har liggende dette interiøret enda ser jeg. Ganske sikker på det er samme dørsider som du ønsker. Kan lete de frem om du ønsker dette. Usikker på hvordan det er å sende i posten om du ikke bor nærme nok for å hente? Vegard Bjørneset Quote
RINOR Posted May 11, 2016 Author Posted May 11, 2016 Høres jo lovende ut, men hvor holder du til? Jeg holder til midt mellom Oslo og Moss, postnummer 1540. Sender du mld. når du har funnet frem dørpanelet? Om jeg ikke får hentet så kan jeg ordne med frakt. Rinor Quote
vegardxf Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 skal innover en tur i morgen, så skal se om jeg får tak i det! Holder til i møre og romsdal Quote
RINOR Posted May 29, 2016 Author Posted May 29, 2016 Ønsker å kjøpe høyre dørpanel bak, i samme utførelse som det på bilde øverst i dette emne (som er VENSTRE dørpanel). Ønsker og sort hattehylle . . . . Quote
RINOR Posted August 16, 2016 Author Posted August 16, 2016 Ønsker å kjøpe svart dørpanel HØYRE side bak, i samme utførelse som det på bilde (som er VENSTRE dørpanel). Postnummer 1540/1430. Quote
Recommended Posts