kessi Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Hei! Noen som har vært borti ett meget snedig fenomen, bilen kjøler seg selv ned. Dette resulterer selvfølgelig i at batteriet blir helt flatt. (ML 350/2006) Greit å høre her inne før jeg leverer den inn til feilsøking. Quote
FrodeS Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Hei! Noen som har vært borti ett meget snedig fenomen, bilen kjøler seg selv ned. Dette resulterer selvfølgelig i at batteriet blir helt flatt. (ML 350/2006) Greit å høre her inne før jeg leverer den inn til feilsøking. Kan du fortelle litt mer spesifikt hva bilen faktisk driver med? Åpner den vinduene for å kjøle ned? Står AC og går? Quote
kessi Posted May 9, 2016 Author Posted May 9, 2016 Hei, nei heldigvis åpner den ikke vinduene. Det er viften som går, ikke på full guffe men du hører tydelig at den er på. Quote
erik e Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Det mener jeg den gjør på konas C klasse også ( 204) . Stopper etter noen minutter. Relé som henger ? Quote
Tor Anton Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 på bl.a. 210 så er det en kjent feil at viftestyringa kan leve sitt eget liv. Vifta på bilen til mor kunne plutselig starte av seg selv, også etter at den hadde stått urørt i flere timer. Quote
pulver Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 D kalles spøkelsa :lol: på bl.a. 210 så er det en kjent feil at viftestyringa kan leve sitt eget liv. Vifta på bilen til mor kunne plutselig starte av seg selv, også etter at den hadde stått urørt i flere timer. Quote
FrodeS Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 på bl.a. 210 så er det en kjent feil at viftestyringa kan leve sitt eget liv. Vifta på bilen til mor kunne plutselig starte av seg selv, også etter at den hadde stått urørt i flere timer. Er det noen kjent løsning på det også? Quote
Tor Anton Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Ja du bytter fan controller å vips er det i orden. Quote
Recommended Posts