Bjørn Nøvik Eide Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Noen som har en ida hvor jeg kan få kjøpt radiator til min E 500 uten å ta ferien på Sinsen trikken? Rør til retur som har røket,ser ut som om det går å skifte ut,men den gang ei. Snakket med Multibil på Rud,men de mener det er umulig med den type plast både å sveise det og lime. Ideer? Quote
E_S Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Den lille stussen på toppen finnes som løs del med delenummer A 000 500 08 94. Så lenge det er den som er defekt og ikke selve radiatoren eller festehakene til stussen er det håp.. Quote
Will Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Er vel returen fra motoren han mener regner jeg med. Skjedde det samme på min på ferietur i Tyskland for et par år siden. Dermed ble heller ikke prisen altfor ille.... Quote
modzona Posted May 9, 2016 Posted May 9, 2016 Hella har radiator på dette delenummeret. (A1245000302 får det opp i epc på 124036). Så Hellanor burde klar enkelt å skaffe den. Evt så vet jeg "Nissens" har korrekt radiator i sitt sortiment. Hallanor kan forrseten også skaffe behr radiatorer men usikker om de har korrekt radiator til 124036. Quote
Recommended Posts