MBW210 Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 God morgen. Jeg trenger å bytte foringer foran å bak. Er det noen plass di selger komplette løsninger til foran og bak? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Marevan Posted May 7, 2016 Posted May 7, 2016 Mange. Skruvat f. Eks. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
FrodeS Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Mange. Skruvat f. Eks. Jeg tror ikke "mange" hjelper trådstarter så veldig. Skruvat selger mye rart. Kvaliteten vet jeg ikke noe om. En god start er å sjekke klubbens samarbeidspartnere. Du finner dem her: http://www.mbentusiastklubb.no/?cat=19 Quote
Tor Anton Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 på finn.no er det mange som annonserer. "komplette løsninger" får du alle steder. De legger alle delene du trenger å sender de. Det er sjelden noen bytter de forran og bak samtidig. Selv bak er det ikke alle som bytter alle som en. Det er bare skruvat jeg har funnet som selger løse foringer til staggene bak, ellers får du bare komplette stagg. Min bror fikk et sett med alle stagg til sin s124 å de har da holdt i 2år nå, dåg ser de fæle ut,men det gjør jo det meste som ikke er orgiginalt. Et tips er å male de nye staggene/kulene du kjøper. Quote
Recommended Posts