lowman Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Heysann Er vel heller lite sannsynlig at noe har stereo "system" til w124 liggende Men har du det..så hører jeg gjerne fra deg:) Det jeg er på jakt etter er front "spiller"(som forøvrig bare er "betjeningsdel..da radio eneheten ligger i bagasjerommet....CD magasin, og det er også 2 forsterkere og en radio unit som skal ligge i bagasjerom på disse...men regner med at det er likt på evnt en "vanlig" 124 så lenge den har kode 810 på utstyrslista.. gjerne send meg en melding med bilde av det du evnt har..eller post gjerne ett bilde her. Quote
tommern57 Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Noe her? https://www.adsitco.com/parts/by_category/1992/Mercedes/500E/330/149/Radios/ Quote
lowman Posted April 30, 2016 Author Posted April 30, 2016 takker for tips. men håper i førsteomgang å komme over noe her i landet..og ikke handle fra utlandet.er så gammeldags av meg.ehehe Quote
tommern57 Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Mye mulig det kan ligge sånt på hyller rundt omkring. Skulle ikke forundre meg om det finnes eiere av sånne biler som har tatt ut det originale for å sette inn en tivolispiller med mye lys. Quote
Recommended Posts