Guest Johan Stub Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Legger ved noen komiske bilder jeg fant på et annet forum: Stemningsrapport fra en bomstasjon et sted i Norge kl. 02:45 en natt i mars. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Skitt au - det er bare helg en gang i uken så jeg pøver meg selvom den er på kanten: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 Skitt au - det er bare helg en gang i uken så jeg pøver meg selvom den er på kanten: en sånn vil jeg ha. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 300TDT Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 en sånn vil jeg ha.De der blir gradvis dårligere med tiden - virker det som... - Kanskje det bare er batteriene som er kaputt?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 - Kanskje det bare er batteriene som er kaputt?! Trenger nok ikke bare nye batterier. Den må oppgaderes også. Har du vært gift i noen år tenger du en som går på 24 Volt. Den gjør susen!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted April 22, 2005 Share Posted April 22, 2005 - Kanskje det bare er batteriene som er kaputt?! Trenger nok ikke bare nye batterier. Den må oppgaderes også. Har du vært gift i noen år tenger du en som går på 24 Volt. Den gjør susen!!Det var kona di som trengte en på 24 volt for å få full fres sa du... ? Jaja, godt det er lenge til jeg blir gammel.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Jaja' date=' godt det er lenge til jeg blir gammel.... [/quote'] Ikke vær så brennsikker på det.... Føler at jeg nettopp var 20, men våkna opp i morges og var plutselig 33..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts