Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hvis noen har disse festene løse, kan jeg få eksakte mål på dem, så jeg kan lage meg et par sjøl? De er ikke å få kjøpt lenger, bortsett fra noen på eBay som etter prisen å dømme tydeligvis er laget av 24 karat gull...

Med vennlig hilsen, Olaf

Dan sendte meg et par nydelige bilder av brakettene:

dans-rollo-feste-seterygg2.jpg.0a8e23c60600a2112c0793a153311af2.jpg

dans-rollo-feste-seterygg.thumb.jpg.9f3e51fd7aaacef3659696114789e186.jpg

• 8 months later...
Posted

Gammel tråd, ingen respons, så jeg prøver igjen! Det er kun brakettene i det øverste bildet jeg ønsker målene på. Noen som har?

Med vennlig hilsen, Olaf

Posted

Skal vi se  :)

Bredde: 3,2 cm

Lengde: 13,2 cm

Tykkelse: 4 mm

Det ene hullet er 3,3 cm fra toppen og ned til senter. Fra senter av dette hullet og ned til neste hull er det 8,8 cm.

Vet ikke om den skal ha en slik bøy på seg, men den får nok det automatisk når du skrur den fast. Tar jeg ikke feil, sitter disse mutterne ferdig i seteryggen som alt annet. Får man ikke kjøpt disse nye?

qYIWP.jpg

XerUR.jpg

Posted

Tusen takk, Syver, da får jeg dra fram baufila! :D

Disse brakettene finnes ikke nye, men de andre smådelene, som takfestene og bøylene i bakluka, kan man kjøpe. Jeg har de andre delene fra en huggebil, men ikke en komplett plastlist for bakluka. Det er utsparringer i den originale blå lista som man kan skjære ut, men jeg mangler den lille blå plasrammen rundt hullet for bøylen. Jeg har en komplett list, men den er beige!

Jeg har en beige original rem maken til den som skimtes på bildet, men den svarte festebraketten i plast kan jeg bruke på en blå skinnrem som jeg fikk fra en hyggelig dame i en veskebutikk!

Med vennlig hilsen, Olaf

rollo-feste-bakluke.jpg.47ccf243ec857e203d3d98eb2f48fc99.jpg

rollo-bakluke.thumb.jpg.06e14d350c2dc8c013d1ae3282deb66a.jpg

rollo-feste-baklukelist.jpg.9a5d2877c1347a4fbb37783ed7e9c80a.jpg

page0239.thumb.jpg.5d17ce03594017d7f5f553f1c5d8a4fe.jpg