Jump to content

Haddal87 - 2012 Mercedes E220 - S212 AMG - Med 20" felger - Masse bilder

Recommended Posts

Posted

Vær så snill å ikke ødelegg bilen med skvettlapper

Dette er en av de flotteste S212 bilene jeg har sett noen gang!! Absolutt alt klaffer her. Både farge, høyde og ikke minst felger!!!

Hadde ikkje tenkt å montere slike originale store skvettlapper, men har sett noen veldig diskre lignende - sikkert universalt. Men har vell egentlig lagt det i fra meg  :D

• Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted

SKal drage camping vogn i sommar å grunnen til eg skal av med trekket bak førarstol er for å montere nakkestøtte med DVD til jentongen :)

Såg att der går ledning oppi nakkestøtta på dei originale  - Nåken som veit kar dei går til? Ser ikkje føre meg ka som skal ligge inni nakkestøtta der? Nåke airbag styr eller?  8)

Posted

Masse spørsmål her men la gå:

Nåken kjapp måte å finne ut ka versjon en he på Commanden sin? Går ikkje det an å finne ut i den "engineering mode" ?  8)

Posted

Denne har eg faktisk sett på, men tenkte det var den samme type som eg har allereide. Såg nermere no å oversatt teksta til norsk og det tyder på det er forlengelse av org. spoiler:

" Den visuelle forlengelse av taket gir bilen bak en mer dynamisk og sportslig "

Skal ringe BOS å høre ka prisen blir på en slik - Takk!!  8)

Edit:

Ser att Sjerne Service skal ha 6991,-  :shock: :shock: :shock:

Posted

Denne har eg faktisk sett på, men tenkte det var den samme type som eg har allereide. Såg nermere no å oversatt teksta til norsk og det tyder på det er forlengelse av org. spoiler:

" Den visuelle forlengelse av taket gir bilen bak en mer dynamisk og sportslig "

Skal ringe BOS å høre ka prisen blir på en slik - Takk!!  8)

Edit:

Ser att Sjerne Service skal ha 6991,-  :shock: :shock: :shock:

det samme her og

http://www.autoroyal.no/originaldeler/default.aspx?delenr=A2127930488&x=0&y=0

Posted

Var det skruer i bunn av bakplata på setet?

Har ikkje fått sjekka enda - skal en tur i garasja ikveld so skal prøve å få sjekka det då :-)

Mvh Christer

Posted

Ville sjekket litt ekstra før du demonterer de originale nakkestøttene. Ledningen gir signal til NECK-PRO som dytter nskkestøttene opp og fremover ved påkjørsel bakfra. BOS kan sikkert komme med noe tips her.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

Posted

Ville sjekket litt ekstra før du demonterer de originale nakkestøttene. Ledningen gir signal til NECK-PRO som dytter nskkestøttene opp og fremover ved påkjørsel bakfra. BOS kan sikkert komme med noe tips her.

Hjartans takk for tipset! Skal ta det med dei neste veke:) Finst der nåke tilnerma org. Baksete underholdning? Cakje so gira på å bruke 20 tusen på org. Må no ver nåke ettermarked greier sida det ser ut som dei er montert bak den org. Nakkestøtta. Sikkert på grunn av det neck pro skal fortsatt fungere.

Mvh Christer

Posted

Var på BOS idag å fikk henta barnesete til døttera - å i samme slengen fikk eg dei til å legge inn ny software på Commanden. Hadde håp om att eg skulle få oppdatert slik eg fikk endra bakgruns grafikk, men det gikk ikkje. Trur ikkje det blei lagt inn gen.2 slik eg ville, men skal prøve å høre med dei neste gong om ikkje det er nåke dei kan gjer. Hadde vår knall å fått 2013 grafikken!! Fikk bestilt service til slutten av månen der dei skal bytte olje/bremsevæske/dieselfilter/luft filter.

Får den nye addon vingen på Mandag ser det ut som so har en plan om å få montert den ila. Veka 😊

ae57505f78e8b41627e6449dd8d110b2.jpg

d0d87ac5d937a8c0442068079903024b.jpg

Helga vask😊

c0744fa13e25649999b784c458a5695c.jpg

Mvh Christer

Posted

..men skal prøve å høre med dei neste gong om ikkje det er nåke dei kan gjer. Hadde vår knall å fått 2013 grafikken!!

Hold oss oppdatert er du grei  8)

• 3 weeks later...
Posted

Har du mottatt og montert takvinga du kjøpte? Fornøyd, bilde kanskje?  8)

Hei du! Ja den er motatt og ifølge bil lakkerer var det av top kvalitet😊 den er lakkert, men er på jobb for tida so satset på å få den montert i slutten av veka/helga😊

Posted

..men skal prøve å høre med dei neste gong om ikkje det er nåke dei kan gjer. Hadde vår knall å fått 2013 grafikken!!

Hold oss oppdatert er du grei  8)

Har no sendt avgårde en mail til den lokale BOS forhandleren å forklart "problemet".

Håper dei orker å ta seg tid til å sjå om det er nåke dei kan få til. Dei virka iallefall veldig grei dei som er inne på BOS i Furene(Volda).

Eg ga utrykk for att eg fikk angst av å kjøre bilen med dinne beige/brune grafikken so håpe dei ser alvoret i det  :lol: :lol: :lol: :lol:

Skal oppdatere so fort eg får nåke svar.

• 2 weeks later...
Posted

Har fått svar med BOS avd Volda. Dei har booka meg time 22 Juni der dei har avsett diagnose guruen sin som skal sjå om han får det til :-) Dei var enig i att "nye" fargane var en del meir attraktivt og forsto eg kunne oppleve angst under kjøring som eg nemde i mailen :-) Får forhåpentlivis oppdatert med bilder av ny stil neste Onsdag :-)

Har forresten ikkje fått montert takvingen enda, men det blir gjort no ila veka :-)