gr8pics Posted April 23, 2016 Posted April 23, 2016 Har testet litt diverse her nå, vet at det kun er CD skifteren som kan lese mp3, men hovedenheten skal vel lese vanlige formater som WAV og FLAC, eller, evt hvilket format tar den spilleren? Hjelper det å brenne platene på lavere hastigheter? Quote
Eirik Tømmerås Posted April 23, 2016 Posted April 23, 2016 Mercedes-Benz har på 211 meg bekjent ikke støtte for .flac på noen av sine headunits... Quote
Jafo Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Standard format for lydfilene på CD lyd er meg bekjent .WAV - ikke støtte for undermapper. Kan være du må "finalize" (eller hva de kaller det) CDen før spilleren i bilen takler den. Quote
gr8pics Posted April 25, 2016 Author Posted April 25, 2016 Prøvd alle formater nå, men ser i manualen at den ikke godtar kopibeskyttet musik brent på cder, så da er det vel ikke mulig, med mindre den kan spille mp3, og det gjør jo bare cd veksleren. Quote
Thunderdahl Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 spiller brente skiver i min APS 50.De må brennes som audio cd. Quote
gr8pics Posted April 25, 2016 Author Posted April 25, 2016 De gjør det, har testet WMA, WAV og FLAC, men hvor kommer filene dine fra da, er det nedlastede filer fra nett, eller direkte rippede fra org cd? Quote
Thunderdahl Posted April 25, 2016 Posted April 25, 2016 Har en gammel skive i bilen med div, bruker mest USB med Grom MOST til daglig.jeg brukte winamp for å lage cd`n men de har gått konk.Alle filene må konverteres til wav, og så brennes som audio cd i et brennerprogram.Det vil kun være 44 kB filer synlig på cd`n for PC`n. Quote
Recommended Posts