Eirik Tømmerås Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Jeg har lagt noen hjul og dekk i 190´n som jeg skal ha lagt om i morgen. Stusset da på at bagasjeromslokket ikke gikk igjen da hengslene tok i hjulene som lå øverst. Dette ligner ikke en Mercedes konstruksjon, det er altså plass til fire hjul, men lokket går ikke å lukke pga hengslene tar i lasten? Sånn der var frustasjonen ute Quote
erik e Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Det er vel ikke noen praktisk løsning. Men de som får med seg alle 4 hjul i bag.rommet har " gubbebil". 😉 Quote
repvik Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Det er vel ikke noen praktisk løsning. Men de som får med seg alle 4 hjul i bag.rommet har " gubbebil". 😉 De av oss som har plass til et halvt dekkhotell baki da? Quote
Eirik Tømmerås Posted April 19, 2016 Author Posted April 19, 2016 Får fint med meg fire 245x18 stående bak i 211´n Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Det er vel ikke noen praktisk løsning. Men de som får med seg alle 4 hjul i bag.rommet har " gubbebil". 😉 Gubbebil, skal du helle bensin på bålet her nå Quote
Stian Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Det er vel ikke noen praktisk løsning. Men de som får med seg alle 4 hjul i bag.rommet har " gubbebil". 😉 Gubbebil, skal du helle bensin på bålet her nå HAHA!! Fyr opp Gubbebil, eller oppjåla Sprinter wannabil Quote
tommern57 Posted April 19, 2016 Posted April 19, 2016 Folk som får et sett hjul i bilen, kjører med for smale dekk Quote
Eirik Tømmerås Posted April 20, 2016 Author Posted April 20, 2016 Folk som får et sett hjul i bilen, kjører med for smale dekk De er for brede. Er 195 og skal være 185 Quote
FrodeS Posted April 21, 2016 Posted April 21, 2016 Jeg har da greid 3 sett, en gasskomfyr og litt småtjafs i tillegg. Ikkno stress, det. 124 sedanen min har samme opplegget med hengslene som tar opp plass i bagasjerommet. Jeg har merket det når jeg farter rundt med rallypigg baki, at de kan ikke ligge helt ut til siden. Merkelig konstruksjon, egentlig. Quote
Eirik Tømmerås Posted April 21, 2016 Author Posted April 21, 2016 Ja alt som kommer fra den fabrikken pleier jo å være solid gjennomtenkt. Derfor jeg laget den overskriften Quote
Eirik Tømmerås Posted April 30, 2016 Author Posted April 30, 2016 I dag oppdaget jeg noe som virkelig er gjennomtenkt. Merker meg jo at lyset i bagasjerommet står å trekker strøm ved lufting og da jeg skulle ta ut pæra dro jeg i bryteren, og den gikk ut et hakk og lyset slukket... Yess det er Mercedes-Benz Quote
Recommended Posts