Jump to content

Ligner ikke en Mercedes konstruksjon...(men dette er etter boka)

Recommended Posts

Posted

Jeg har lagt noen hjul og dekk i 190´n som jeg skal ha lagt om i morgen. Stusset da på at bagasjeromslokket ikke gikk igjen da hengslene tok i hjulene som lå øverst. Dette ligner ikke en Mercedes konstruksjon, det er altså plass til fire hjul, men lokket går ikke å lukke pga hengslene tar i lasten?

Sånn der var frustasjonen ute :lol:

Posted

Det er vel ikke noen praktisk løsning.    Men de som får med seg alle 4 hjul i bag.rommet har " gubbebil". 😉

De av oss som har plass til et halvt dekkhotell baki da?  :lol:

Posted

Det er vel ikke noen praktisk løsning.    Men de som får med seg alle 4 hjul i bag.rommet har " gubbebil". 😉

Gubbebil, skal du helle bensin på bålet her nå

HAHA!! :lol:

Fyr opp

Gubbebil, eller oppjåla Sprinter wannabil

Posted

Jeg har da greid 3 sett, en gasskomfyr og litt småtjafs i tillegg. Ikkno stress, det.

124 sedanen min har samme opplegget med hengslene som tar opp plass i bagasjerommet. Jeg har merket det når jeg farter rundt med rallypigg baki, at de kan ikke ligge helt ut til siden. Merkelig konstruksjon, egentlig.

• 2 weeks later...
Posted

I dag oppdaget jeg noe som virkelig er gjennomtenkt. Merker meg jo at lyset i bagasjerommet står å trekker strøm ved lufting og da jeg skulle ta ut pæra dro jeg i bryteren, og den gikk ut et hakk og lyset slukket... Yess det er Mercedes-Benz :D