Gissmo Posted April 17, 2016 Posted April 17, 2016 Bil CL600, 2000 mod. Når jeg starter bilen med nøkkel er alt ok. men på keyLess så skjer følgende: - bilen starter som normalt - feilmeldinger ESP; BAS, belte passasjerside m.m. - Får ikke satt bilen i gir. Mere info: Bilen var strømløs da jeg tok ut seter og dørpanel høyre side. Dette var utkoblet når jeg satt strøm på bilen for å kjøre vindu opp Monterte alt tilbake, og feilen har vært konstant. Åpning av dør er ok med KeyLess. Har vridd rattet frem og tilbake flere ganger. Har gjort hard reset med diagnose utstyr fra Kina. Noen ideer? Quote
Espen Engø Posted May 10, 2016 Posted May 10, 2016 Få VIDUNDERET til en kvalifisert mann på elektro! En CL600 er ikke til å prøve og feile med! Bergs automatservice har en! Quote
Khan1 Posted May 11, 2016 Posted May 11, 2016 Gjør to enkle forsøk for å se om det endrer seg. Først bytt batterier på Keyless go-kortet. Hjelper ikke det, så forsøk å lade opp batteriet i bilen. Disse bilene er veldig sensitive når det gjelder strømtilførsel, er det litt svak batteri kan det gi mange rare feilmeldinger. Quote
Recommended Posts