drue96 Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 Hei. Hvordan finner jeg ut delene på ballasten til xenon lampa uten og demontere alt? Regner med det er den som er årsaken til at lampa ikke virker. Er det eventuelt noen sikring på hovedlampene? Lest ut feilkoder, står det mangler strøm. Quote
KennethJ Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 Alle delenummer relevant for din bil ligger i EPC. Tilgang kan du kjøpe her: http://service-parts.mercedes-benz.com/dcagportal/DCAGPortal/login.action Jeg skulle sjekket for deg om jeg hadde hatt gyldig tilgang om dagen, men det har jeg ikke og fornying blir nok først aktuelt når jeg har behov til egen bil. Ønsker man å finne et delenummer bør man alltid informere om bilens chassinummer for at andre skal kunne søke. Quote
Hans Kåre Isdal Posted April 17, 2016 Posted April 17, 2016 du kan prøve det eg gjorde. detvar å av å ta av hjul og innerskjerm framme. Og lys inn der. det er rett under lykta. i alle fall på høgre sida. Quote
Recommended Posts