FredrikJ Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 Jeg var og fylte bensin istad, stoppet bilen, gikk og fylte (uten å låse). La merke til at alle blinklysene sto og lyste. Da jeg skulle kjøre så jeg at de fortsatt lyste, det gjorde også blinklysindikatorene i instrumentpanelet. Slik var det ikke før jeg gikk ut og fylte, så noe må ha skjedd her. Blinklys/nødblink fungerer ikke, blinklysene lyser konstant. Selv med bilen av og låst. Prøvde også å ta ut sikring nr 6 som det står at er til blinklys, men de lyser uansett.. Eneste måten jeg har fått de til å slutte å lyse, er å koble av batteriet. Og slik står bilen nå, for å ikke tappe batteriet. Bilen er en 1995 modell med original IR-sentrallås og alarm (utstyrskode 885 HIGHTEN THEFT PROTECTION) Noen som vet hva som kan være galt? Quote
Tor Anton Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 det kan være kombirelè, alarmen, varsellys bryteren og kombibryteren, i tillegg til el.nettet. Prøv å ta ut relèet å kansje varsellysbryteren først kansje. Quote
Recommended Posts