Davor Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 På min W211 prøver jeg å bytte dørhåndtak,men selfølgelig så på passasjersiden har vann funnet vei forbi gummipakningen og inn i døra slik at skruen som holder fast dørhåndtak har rustet og når jeg prøvde å skru den av så ble den ødelagt. Noen som har en ide hvordan jeg kan få denne skrudd av? Quote
Tor Anton Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 borre den bort. Er vel unbraco på de der å så det er relativt enkelt å finne senter. Jeg tror det er M5 skrue så bruker du max 4.2mm (gjengeboret til M5) så redder du nok gjengene. Evt. 4mm å pirke bort rester da du får det ut. Quote
Davor Posted April 16, 2016 Author Posted April 16, 2016 Takk Tor Anton,var redd at det måtte borres for å få den fjernet. Quote
Tor Anton Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 er det en skrue som har røket inne i godset så er det ikke så mye annet å gjøre. Ganske enkelt da Quote
Recommended Posts