gr8pics Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 I gamla dager kun man bare dra selve bryteren rett ut og av, men den har jo en funksjon utover med tåkelys, hvordan kan man få av den vribryteren uten å ødelegge den? Så er det det klissete overflate som ofte oppstår på siden av bryteren, hørt man kan bruke bilpolish, noen som har prøvd dette med hell? Quote
Tor Anton Posted April 15, 2016 Posted April 15, 2016 prøv å søk på youtube. på 124 er det bare å dra av vrideren å så løsne på en mutter. modellen etter (w210) er vrideren en del av bryteren å der må du ta hele bryteren inn i dashbordet. Den sitter i to skruer mener jeg å huske. Må av med dekselet under og panseråpneren. Tipper de ikke har gått tilbake til 124 typen. Quote
gr8pics Posted April 15, 2016 Author Posted April 15, 2016 Søkt hele inter nettet, men det er nok som du sier, integrert i bryteren. Kunne tenkt meg å bytte da den er slitt i lakken, men kanskje dette kan være en løsning? Eller er det bare kjip plastik tro? http://www.autoroyal.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=351&catalogDirectoryId=792&menunode=633670879052713769 Quote
Tor Anton Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 da er den tydeligvis demonterbar. Jeg såg på en av alle bryterene på ebay at du kan ta av fronten også så da er det håp. Du får ringe autoroyal å høre. Men blir det noe fint med en sølv bryter da alt anet er sort da? En av de på ebay hadde med bilde fra EPC å det såg ikke ut som MB hadde vrideren løst. Quote
Thunderdahl Posted April 16, 2016 Posted April 16, 2016 i følge Haynes må panelet rundt bryteren av.den sitter i en skrue i overkant og for å komme til den må panelet over bryter panelet ut først.Vis du skal skru mye på 211n.Vil jeg anbefalle Haynes Owners Workshop Manual ISBN 978 0 85733 710 8. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.