Jump to content

Recommended Posts

Posted

På vår PREfacelift er det i hvert fall en del styr å få løs fangeren. Skruer på hver side ganske langt frem, på hvert hjørne, og jeg tror også det var på midten bak.

Heldigvis er det ikke nødvendig å løsne noe for å bytte sensorer. På konebilen røyk det en, og da sendte jeg bare kona ut med ny sensor. Hun krabbet under og byttet selv.

Posted

På vår PREfacelift er det i hvert fall en del styr å få løs fangeren. Skruer på hver side ganske langt frem, på hvert hjørne, og jeg tror også det var på midten bak.

Heldigvis er det ikke nødvendig å løsne noe for å bytte sensorer. På konebilen røyk det en, og da sendte jeg bare kona ut med ny sensor. Hun krabbet under og byttet selv.

Kona di må ha små nette hender?  :shock:

Trenger å bytte ytre venstre, indre venstre, og ytre høyre. Hørt at ytre er greie å bytte, men værre med de indre...

Posted

BAK på S211 trenger man ikke skru noe som helst for å bytte parksensorer. Kommer til alle med god margin.

Foran, er det vel en annen dans. Har ikke forsøkt noe der. De virker inntil videre:)

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Posted

Ja, tror det er samme forran og bak, men stoler ikke helt på disse annonsørene, hvordan kan jeg finne ut eller slå opp riktige delenr til min bil?

Posted

BAK på S211, i hvert fall pre facelift, så skal man ha rimelig pølsefingre for å ikke greie å bytte de sensorene uten videre. Tror man bør ha begge armene i gips også.

Posted

BAK på S211, i hvert fall pre facelift, så skal man ha rimelig pølsefingre for å ikke greie å bytte de sensorene uten videre. Tror man bør ha begge armene i gips også.

Jeg har iaf pølsefingre og grytevotter  :lol:

Posted

Så kjør opp en virtuell Windows på macen din da, så kan du bruke hva du vil av programvare som er laget for Windows.

Jeg forstår utmerket godt at man ikke lager applikasjonen for mac med tanke på at noe sånt som 6% av all surfing skjer fra mac, og at dette primært er en tjeneste rettet mot et profesjonelt marked der mac nok er ca ikke-eksisterende.

Posted

Men i svarte F  :x

Registrerte meg, og så oppdaget at det er en plugin/app som ikke støtter Mac OS, hva er det for noe tull?

Nå har jeg kastet bort 500,- på ingenting da?

Får du ikke kjørt Java-apps på OS X? Hva slags feilmelding får du?